Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg/vi har funnet drømmestedet, en gård i nabokommunen. Datteren min har bor annenhver uke hos sin far, og vi "skal" dermed ikke flytte fra hennes skolekrets står det i kontrakten vår. Gården vi har lyst på er i gangavstand til bussholdeplass, og det går busser hver time forbi der og til der vi bor nå (hvor også faren bor), slik at hun har mulighet for å ta buss til sin nåværende skole (ca ei halvtime kjøring). Ett annet alternativ (om faren går med på det) er at hun bytter skole til den andre kommunen, og buss hver dag uansett om hun er til meg eller far, men da vil bussturen være på ca 15 min uansett hvem av oss hun er hos. Er dette ett alternativ, eller er det bare jeg som "tror" det? Spesielt i forhold til det første alternativet, for tror ikke faren går med på alternativ nr. 2. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142940083-flytting-til-annen-kommune-ved-delt-bosted/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå