Gå til innhold

Har noen her inne vært innlagt på psykiatrisk avdeling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor tror du hun får "så uverdig behandling"? Har du vært på en slik avdeling? Vet du hva slags behandling hun får? Psykiatrien har utviklet seg mye, spesielt de siste åra. Finn ut mer om hva som skjer med henne du!

Hei!

Jeg har ikke vært innlagt, men har lang erfaring som psykiatrisk sykepleier innenfor en rekke ulike seksjoner i psykiatrien. Du sier ikke noe om hva det er som gjør deg bekymret for venninnen din, så det er vanskelig å gi deg konkret informasjon som kan hjelpe deg. Dersom du kunne forsøkt å konkretisert hva det er som bekymrer deg, skal jeg gjerne svare på det du måtte lure på. Fyr løs, HI!

Jeg håper det går bra med venninnen din, og tenker at det nok er godt for henne å ha en venn som bryr seg om henne.

Psyk.spl.

Hvorfor tror du det?

Psykiatrien er blitt mye bedre de siste årene, og er ikke nødvendigvis slik du har sett på film eller tv. Men, det er selvfølgelig store forskjeller, utifra hvor hun er innlagt, og hvilke mennesker som jobber der.

Så kommer det jo veldig an på hvorfor hun er der, selvfølgelig...

Om du har flere spørsmål, kan du sende meg melding eller noe, om du vil. Jeg har en del erfaringer, både som innlagt og som pårørende.

NN 13:52

Annonse

Jeg har vært innlagt flere ganger, har ikke noe negativt å si om innleggelsene. Det har vært mange hyggelige folk på plassene jeg har vært, å var nok første gang jeg faktisk fikk hjelp. Det eneste som endel venner av meg reagerte på var hvor lett tilgangen var på ting jeg kunne skade meg med, var innlagt pga suicidale tanker.

var innlagt 5 ganger på 6mnd i fjor 2 ganger tvangsinnlagt pga inntoks, men jeg fikk lurt med meg medisiner og havna rett på sykehuset igjen, etter behandling på sykehuset dro jeg rett hjem og ingen savnet meg, flaks at d gikk bra da, endte på fylla mer eller mindre i 14 dager før en venn fikk meg på legevakta og rett inn i gjen, da var jeg innlagt i 14 dager :/

jeg er veldig glad for den hjelpen, roen og tryggheten jeg fikk på psykriatrisk og nå har jeg kommet veldig langt med meg selv, slutta på medisiner t.o.m :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...