Gå til innhold

Noen selvskadere her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg selvskader, og har holdt på noen år nå.

I hovedsak går det i kutting og litt for varme ting mot huden, men for å skjule det litt bedre for de rundt meg gjør jeg andre ting, som regel.

Vil ikke nevne de her, men de er absolutt ikke bra.

Er redd kroppen min snart ikke tåler mer, men jeg klarer ikke å slutte.

Både det fysiske og psykiske er en vanvittig stor påkjenning...

Jeg er også. Eller jeg har ikke gjort det på mange år, men jeg kuttet med barberblader. Dypt. Har mange arr som syns ganske godt.

Var ikke lett å slutte, men etter hjelp og "tvang" fra mannen har jeg endelig klart det. Men tenker fremdeles ofte på det!

Jeg slet med selvskading i 6 år. Hovedsakelig barberblad og saks som jeg brukte på hender og føtter.

Ikke lett å slutte. 2 år siden jeg har gjort det sist, men hender jeg savner det fælt..

Et lite tips kan være å ha et gummistrekk rundt handa. Når du føler trang for å skade deg, bruk gummistrikken og ta den opp og slipp den ned på håndleddet igjen...

Send meg en PM om du vil

jeg var selvskader,. det er 3 år siden nå. jeg kuttet meg med kniver, barberblader, saks, alt jeg klarte det med.

min mann fikk meg til å slutte ved å holde rundt meg hver gang jeg hadde vondt. vi pratet lenge hver gang jeg ville kutte meg så jeg skulle komme på bedre tanker.

har enda dager som er tøffe hvor jeg har utrolig lyst til å kutte meg. men jeg prater med min mann og får hjelp av han til å ikke gjøre det.

han vil heller at jeg prater med han enn at ejg skal kutte meg.

vi har 2 unger sammen.

få en rundt deg til å være en person du kan gå til når du vil kutte deg. enten det er over tlf eller besøk eller en du bor med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...