Gå til innhold

er det flere som kjenner masse murringer i korsryggen?

Anbefalte innlegg

skal på ultralyd kommende torsdag er da 6 uker. vet jeg ikke bør bli skuffet hvis de ikke ser noe siden jeg er kommet så kort, men tar sjansen ;)

blødde litt over en dag for en uke siden, men legen min sier det kan ha vært en tvilling...uansett blir godt å få det bekreftet skikkelig hva som er tilfelle.

disse symptomene har jeg nå:

* murringer i korsryggen, litt ekkelt å sitte skikkeli

*kvalm morgen og kveld + hvis det går for lang tid mellom måltidene

*reagerer VELDI på parfymelukt

*stikkinger på høyre side i lysken

*brunt utflod av og til, ikke mye

*hodepine BIG TIME!!

*småvimmel stortsett gjennom hele dagen ;)

hva tror dere jenter? blir jeg med videre? :))♥

Fortsetter under...

Hei hei. Krysser fingrene for deg. Dette blir spennende.Jeg hadde en sa i aug og er selv livredd for å miste.. har oxo hatt en liten blødning i uke 6 og etter det bare litt brunt utflod innimellom. Har til nå hatt 3 ul for å følge med og skal tilbake til torsadgen. Da håper jeg på å få se et hjerte banke. (Er i uke 9)

Uansett- Lykke til. Skal tenke på deg!! Det går sikkert bra. Om ikke så er det jo bare å prøve igjen.. =)

Tusen takk for omtanken :-))

når hadde du din første ultralyd å hvor mye kunne du se da? :)

jeg var i uke 9 med andremann og da så jeg en liten mini som sprella og hjertet som slo, men kan vel ikke regne med å se stort nå ;)men man ser vel om "det er noe der"?? er i uke 6

Jeg var vel rundt 4-6 uker. han så at det vokste noe der og sist gang så han den hvite sirkelen som vistnok var fosteret. hadde da ul på magen bare pga blødninger. men han sammenlignet de to gangene jeg hadde vært der og så at det hadde vokst.

Gleder meg og gruer meg til torsdagen.. =) Mest spent =)

Lykke til =)

å kjenner jeg blir skikkelig utålmodig nå!!! håper så inderlig at det er noe der inne!! hadde en SA i desember, så nå VIL jeg at det skal holde seg inne!! ;)

lykke til, til oss begge :)) du må skrive og si i fra hvordan det går :) "føler med deg" når det gjelder ventingen ♥ :`)

Annonse

Hei gromjenta med ♀05+♂08.

Hvordan gikk det med deg i går?

Jeg fikk ikke de nyhetene jeg hadde håpet på... =(

Han kunne ikke finne fosteret.. Så jeg måtte ta en blodprøve (hcg) og skal tilbake på mandagsmorgen.. for ny ul og så skulle vi ta det derfra..

Jeg ble så satt ut i går at jeg bare gråt.. orket ikke snakke med noen. Bare mannen min..

Håper det gikk bedre med deg!!!

Hei :)

så leit...føler skikkelig med deg, å HÅPER virkelig du får gode nyheter over helgen! det tror jeg du får :))

Jeg fikk heller ikke nyhetene jeg ville ha!! hun legedama fikk ikke gjort undersøkelsen skikkelig å sa hun kunne ikke se noe men det var vanskelig å si for sikkert da hun ikke fikk se hele livmoren??WHAT??!!

så jo selv hele tiden og syntes livmoren så mørk og tom ut, bortsett i fra noe som pulserte på den innvendige UL (fikk både utvend.og innvend.)

men det var vel bare min egen puls regner jeg med...

har sett gjennom nettet på bilder fra UL i uke 6 og det er jo godt mulig den lille kan gjemme seg når den er så liten, bare noen mm?!! ;)

jeg må vente 14 dager å ta ny test, pga symptomene jeg har bare blir verre og ikke forsvinner så syntes hun det var rart hvis det IKKE var en graviditet ennå...

masse tanker til deg :))))))

Takk for det..

Legen ringte meg akkurat faktisk... han sa at hcg`n min var så høy at han ville jeg skulle ta en måling til i morgen.. Ble så satt ut når han ringte.. Men er redd for å håpe på noe... huff.. dette kommer til å bli en lang helg kjenner jeg...

What? Det hørtes veldig rart ut.. Kanskje vi har spirer i magen som er redde for å vise seg :P

Skal du til legen din å måle hcg nivået i mellomtiden eller? Det tror jeg at jeg hadde gjort om jeg var deg.. så får du en viss peiling..

masse tanker til deg oxo :)))))

Er HELT sikker på at dette går bra for deg :)))))høres jo lovende ut!

fikk ikke beskjed om å komme å måle...

synes det er rart jeg ikke klarer å ha igjen øverste knapp på buksa, får "vondt" av å sitt med bena i kors og magen føles øm på utsiden når jeg bøyer meg framover??? MÅ jo være noe der inne!!!

Håper det men.. =/

Høres ut som det er noe der ja. en blir liksom litt oppblåst..og det gjør vondt med trange bukser.. Ikke klarer en å ligge på magen heller!!..

Ring med fastlegen din og hør om du kan komme å måle hcg nivået da veit du. de skjønner jo at 2 uker er lenge å vente når en er litt usikker..

har ikke så lyst å "mase" på legekontoret...:/

sendte spørsmål til en av jordmødrene her og hun sa at hvis den uerfarne legen ikke hadde sett noe på ultralyden var det no mest sannsynlig en sa...skulle jo ALDRI sendt det spørsmålet!!

det er denne helgen jeg har eggløsning til vanlig så tror jeg kjører på de neste dagen i fall det ikke er noe graviditet nå, så blir det kanskje en liten ,bare en mnd senere i år ;))

har skikkelige kramper i tærne til tider, og det er kùn i svangerskapene jeg har hatt det før, blir såååå forvirra!! (må slutte å kjenne etter ;))

tiden før jeg ble gravid og noen uker etter hadde jeg høy kroppstemperatur mens nå er den bare litt høyere, så begynner jo å lure. har hørt at det er vanlig med økt kroppstemperatur under svangerskapene men kan ikke huske jeg hadde det med nr 1 og 2. men så tror jeg ikke jeg gikk å målte noe heller da :-P

CRAZY nå ja!!! Kos deg i helga :))

klem

Men det vet hun ikke sikkert da.. vent å se du =)

Men da kan jo dere iallefall kose dere i helgen samme hva da =) Missunner deg litt der... :P

Jeg begynner å blø hvis vi "koser oss".. så blir lite av det her.. Men men.. finnes andre måter oxo da som mannen min sier :P

Prøve å ikke kjenne så mye etter i helgen da.

Ha en super helg!! =)

Snakkes på mandag kveld? =)

Annonse

jeg blødde ofte etter kosestunder under de forrige graviditetene så det er et GODT TEGN! det lover jo godt for deg det da;)))

kan hende vi snakkes senere i helgen, er ikke så lett å holde seg unna dette stedet!! bitt av basillen ja;))

du skal se det går bærre lækkert med åss;))))

jeg må desverre takke for meg...

blodprøven i dag hadde gått ned så fosteret har død.. jeg skal inn mandag morgen som planlagt så får vi se hva som skjer derfra..

er utrolig trist nå.. i dag hadde jeg vært 10 uker.. men men..

Da blir det å prøve på nytt om en liten stund..

Ønsker deg lykke til:))) Håper alt ordner seg for deg!! =)

Titter innom for å se hvordan det står til med deg =)

Nei....så utrolig trist...:( føler skikkkelig med deg nå ♥

håper du snart er inne på 1 trimester igjen, du må bare tenke at det går enda fortere for mange å bli gravide igjen etter sa...vet det ikke er noe særlig trøst midt oppi dette, men hvem vet, snart er du på vei igjen ;))

kommer til å tenke på deg i dag, håper det ordner seg.

Tusen takk for lykkeønsker fra deg, håper vi snakkes snart igjen her inne:)

Kanskje vi havner i samme terminklubb? :))

STOR klem fra meg :))

Hei igjen.

Takk for gode ord. =) Jeg ble liggende over på sykehuset fra mandag til tirsdag fordi jeg hadde så smerter etter utskrapningen.. Når jeg våknet etter narkosen følte jeg meg helt tom.. Rar følelse..

Er fremdeles trist men det går bedre.. =)

Leste lenger opp her at det ikke hadde gått så bra med deg heller.. Det var trist å lese. Føler med deg.. Mista to ganger jeg også nå... Er ikke noen god følse...

Men vi gir ikke opp vi =) Kanskje vi havner i samme terminklubb igjen =)))) Kan jeg spørre om hvor du bor? Er det noen måte vi kunne maila hverandre? Du kan gjerne sende meg privat melding her. Hadde vært koslig å kunne snakket sammen utenom dette forumet.. Hvis du vil da? =)

God bedringsklem og varme tanker sendes deg fra meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...