mamma til twins Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Gratulerer med en frisk gutt i magen! Jeg skal i morgen...
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Gratulerer! ) Det gjør vi og! Etter to jenter sammen, kommer det en liten jr.! Helt utrolig! ) Var på ul forrige tirsdag! )
SiSsi:) Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Gratulerer! det fikk vi også vite vi venter idag...tror liksom ikke helt på det siden jeg ikke så det like tydelig som jordmor gjorde;) vet ikke om jeg tør tro det før jeg sitter med han i hendene!
Endelig nr 2 på vei Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Gratulerer :-) Var også på ultralyd i dag og alt sto bra til. Var 100% sikker på at det skulle være en liten gutt inni magen - men der tok vi feil. Det blir enda ei lita prinsesse her i huset!
Astro - 27.07.11 Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 artig. Jeg skal på UL fredag. Men ønsker ikke vite hva det blir. Men er veldig spent på om alt er ok der inne. Er nr. 3 og har en gutt og en jente fra før. De to andre gangene har jeg ikke bekymret meg så mye... så det skal bli godt å få se hvordan det står til der inne.
NostraStoria Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2011 Må si det var en stor lettelse å se at alt stod bra til med den lille! Frisk og fin! Gratulerer til dere andre også som har vært på UL, og ikke minst...masse lykke til dere som skal på UL! Det er helt fantastisk å få se den lille!
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Gratulerer med frisk gutt:) Vi venter også gutt. har 1 jente fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå