Gå til innhold

Løs mage- tegn på at fødsel ikke er langt unna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har spist som normalt, og de 2-3 siste dagene, så har jeg bare vært løs i magen. Pleier normalt å føle meg i dårlig form, når jeg har det. Men det har jeg ikke vært. Er i uke 37 nå:-)

Noen som har opplevd det nærme fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke et tegn på at fødsel nærmer seg. I blant kan det sammenfalle, og det er ikke uvanlig at man kan få løs mage i forbindelse med / direkte i forkant av fødsel. Men det finnes en hel haug med andre forklaringer på løs mage som mest sannsynlig er riktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre logiske forklaringer på det nå:-) Ettersom det ikke er noe jeg har hatt tidligere i graviditeten, om jeg ikke har vært syk:-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke ha noe å si i det hele tatt. Husker jeg også fikk det rundt uke 37 uten spesiell grunn, men mini kom ikke til verden før etter termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakterier er den logiske forklaringen (fra mat, dørhåndtak, andre barn, dyr...). Men trenger ikke føle seg dårlig selv om man har fått noen bakterier i tarmen! Men hvis du håper at det betyr at fødselen er om hjørenet, heleier jeg på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det kan meget vel være en sammenheng. Når barnet flytter seg lenger nedover blir det mindre plass til avføring i tarmen - derav må man ofte "tømme" seg for å få bedre plass til barnet :)

 

Jeg hadde løs mage nøyaktig 12 timer før mini ble født, og før riene begynte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12:57: Var et sånt svar jeg håpet på. Håper det skjer her og. Hehe:-) Lov å håpe da:-)

 

Det som ikke stemmer med at det kan være bakterielt eller noe annet, er at jeg alltid pleier å vondt i magen og føle meg litt uvel. Men nå er det bare masse rar brumling i magen, og ikke likt noe jeg har hatt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...