<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Ser den er på tilbud nå til 599,- er på utkikk etter en babycall. Noen som har denne,og er dere fornøyde? Den har vel lite stråling? Står 10 w, men aner jo ikke om det er mye eller lite til å være babycall da.
2010 Mammaen Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Kjenner noen som har den, men den er så dårlig at den ikke blir brukt. De hører ungen like godt med døren igjen. Veldig dårlig sensistivitet og veldig dårlig lyd på den. Anbefales ikke.
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har denne Er superfornøyd! Den er blant de med lavest stråling på markedet ja Har ikke noe problemer med å høre klynking, gråting eller lyder på callen, og den er i utrolig hendig størrelse. Følger med snor så den kan henges rundt halsen og surres fast i håndtaket på vogna, f.eks. Batteritiden er super og rekkevidden holder rundt hele gården. Vil absolutt anbefale den
Et lite nurk Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Vi har også denne! - Og er veldig fornøyd! Liker at den vibrerer også - da merker man den hvis man feks hører på høy musikk også! Vår er veldig sensitiv - plukker opp hver miste lyd!
Et lite nurk Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Vi har også denne! - Og er veldig fornøyd! Liker at den vibrerer også - da merker man den hvis man feks hører på høy musikk også! Vår er veldig sensitiv - plukker opp hver miste lyd!
håp81 Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 hei :-) jeg har ikke denne, men er på utkikk etter en babycall..å denne var jo rimelig og får mye skryt :-) men hvor er det den er på tilbud?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2011 Den er på tilbud på barnas hus. Men vibrerer den som kun koster 599 og er hvit?
Et lite nurk Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Å ja, det vet jeg ikke... Vår er svart hvertfall.
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Vår også er svart. Kjøpte den på kampanje på barnas hus til 1200 kr.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2011 Ok,dette er en litt mindre og billigere modell som er på tilbud. Så denne vibrerer ikke,hørte med betjeningen.
pip pip Skrevet 23. februar 2011 #11 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har den lille hvite. Vibrerer ikke den nei. Helt enkel babycall. 2 kanaler. Jeg syns den fungerer veldig bra, ihvertfall til vårt forbruk. Vi har den stående i stua på dagtid. Hører med en gang hun våkner. Trenger ikke babycall om natten, hører henne godt gjennom veggen. Det er klart at det er sikkert ikke den beste på markede, men jeg sys den fungerer kjempe bra
husmus &2 Skrevet 23. februar 2011 #12 Skrevet 23. februar 2011 Vi kjøpte den nå på Barnas Hus. Vet ikke helt hva jeg synes om den enda. Vi hadde den fra Ikea men den er jo helt grusom. Foreløbig er jo denne i hvert fall bedre. Siden vi skal ut og reise så trenger jeg en som har litt god rekkevidde og det har vi ikke helt fått testa enda. Så tja er vel min anbefaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå