Tuvabaluba Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Noen med barn som har hatt dette viruset? Hva kjennetegner dette framfor annen "vanlig" forkjølelse?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 De vil gjerne hoste mye og slite med å puste skikkelig, så vær oppmerksom på tungpust og allmenntilstand. Les mer her; http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/bronkiolitt-akutt-rs-virus-2817.html
*Lissi* Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Jenta mi på to år hadde dette. Var to ganger på legevakten med henne, for hun var slapp og tett. Møtte på en elendig lege. Da jeg kom tilbake for andre gang vart han skikkelig sur på meg. Var jo helt vanlig at unger var tett når de var forkjølet.... Fikk en inhalasjon og sendt hjem igjen med astma medisin." Heldigvis" hadde jeg litt erfaring fra sønn min. Viste det ikke holdt med en inhalasjon, og astma medisinene vi fikk ikke hjalp på barn under 1 år. Gikk med hun hele den neste natten. Ringte direkte til sykehuset dagen etter, og vart lagt inn med engang. Fikk inhalasjoner hver andre time i flere dager. Var vel innlagt 6 dager til sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå