Gå til innhold

Hotell i Trondheim

Anbefalte innlegg

Vi fant plutselig ut at i skal ta oss en tur til Trondheim neste helg, da blir det ENDELIG IKEA, og såklart litt øvrig shopping :) Noen som har tips til hotell? Fint om det er god frokost, og sentralt.

Skal også feire bursdagen min som er noen dager etterpå, så vi tenkte å gå ut og spise - er det noen som kan anbefale et sted hadde det også vært supert, da jeg er VELDIG ukjent i Trondheim.

Takk på forhånd fra meg oppi nord ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142939515-hotell-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Både Scandic Solsiden og Rica Nidelven ligger veldig sentralt og greit til i forhold til flybuss/tog, så de kan anbefales. Vet ikke hvordan prisnivået er, men jeg tror ikke de er av de aller billigste, men heller ikke av de dyreste :)

Når det gjelder steder å spise så ligger det flere koselige plasser ved kjøpesenteret Solsiden, kan bl.a. anbefale Graffi Solsiden som er veldig trivelig og har kjempegod mat :) Denne restauranten ligger bare noen hundre meter fra begge hotellene :) Bare spør hvis du lurer på noe!

grand olav er SUPER!!!! Får det på coop hotelkupp! med badekar, stort og fint rom, god frokost! Anbefales!

vi låg på trondheim park hotell sist gang, den atmed nova. Glassdør mellom do og rommet, så du føler at du sitter litt på utstilling. Så dit skal vi ikke flere ganger :P

Annonse

Aisuma restaurant er bra, den ligger i bryggerekka ved gamle bybro. På Bakklandet (på andre siden av gamle bybro) ligger det flere gode restauranter - bl.a. Bryggen Asian Cooking.

Ellers har du To Rom og Kjøkken (ikke langt fra jernabanestasjonen) og Emilies (ved teateret) som har veldig bra rennomee.

Jeg ville ikke dratt på Graffi som noen nevner over her - har vært der et par ganger og skal aldri tilbake dit. Maten er ok (ikke mer) men det er ikke servicen. Den er elendig.

Skulle jeg valgt av disse så hadde jeg gått for To Rom og Kjøkken, men er vel litt høyere prisklasse så kommer litt an på hva du ser etter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...