Gå til innhold

Dere med augustbabyer :)

Anbefalte innlegg

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Har dere tatt i bruk sportvogn-delen? Gutten min er fortsatt i softbagen, men nå er det nok ikke lenge til før vi må ta den ut :( Synes det er trist, da er han jo ikke liten baby lenger! Hvilken del av vogna bruker dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skifta over til sportdelen for noen dager siden. Lillegutt synes det er rimelig kjipt å måtte ligge nedi bag´en når har er våken! Da ligger han bare og tar sit ups og vrir seg for å klare å komme opp for å se. Siden vi har sportsvogn som kan legges helt flat, så gjør det meg ingenting å bytte over til den. Er han våken, så sitter han litt oppreist så han får sett litt, og dersom han skal sove så legger jeg bare ned ryggen. Genialt!

Skrevet

Mini'en min hater vogna når han er våken, nettopp pga det du sier. Så jeg har alltid med bæresele og vogn. Slitsomt og tungvindt... gleder meg til han kan sitte! Men trist blir det jo og. Lille babyen min! Hehe, det er mitt siste barn og jeg synes det går så fooooort! :)

Skrevet

har ikke tatt sportsvognen i bruk enda, han ligger i citybagen. Han hater også å ligge i vogn når han er våken, detter har jeg løst med å ligge pute under vognposen slik at han kommer litt opp og de gangene jeg husker å ta med manducaen er han litt i den også.

Skrevet

Vi bruker bagen enda til gullet vårt(hun nærmer seg 70 cm). Men det er egentlig modent for utskifting til sportsvogn delen. Tenker _akkurat_ det samme som deg om at hun da ikke er en liten baby lenger ;-) Samtidig som at jeg jo gleder meg over at hun vokser og blir stor jente.

Tror jeg må ta en titt på sportsvogn delen nå ganske snart. Det blir så knapp plass til voksiposen også nå.

Skrevet

min jente er født den 31. august, så hun er ikke 6 mnd enda :)

men jeg bytta da hun var 3 mnd jeg ;)

har teutonia spirit , og den softbagen er LITEN. og jeg hadde en STOR baby. men hun likte godt å LIGGE i vognen selv om, så jeg trengte ikke å sette henne opp så mye :)

storesøsteren skulle bare sitte fra hun var 3 mnd.... hun hadde IKKE tolmodighet til å ligge. mens lillesnuppa kan fortsatt ligge i den store vognen, og der har jeg bagen i om vi skal ut på tur :) skal vi en tur på senteret sitter hun :)

Skrevet

Jeg byttet for en uke siden, han blir 6 mnd i slutten av august :) Ville egentlig ikke, og det var fortsatt god plass i bagen. Men trilleturene våre begynte å bli et mareritt da han nektet å ligge og bare skulle opp å se. Jeg la ned masse puter bak vognposen så han kunne sitte litt mer oppreist, men det var ikke godt nok.

Skrevet

Vi bruker fortsatt bagen på simo duo vogna til gutten vår som er født 24.august.

Han er en stor plugg, men får fint plass oppi der enda fordet:) Så er det en rygg som kan settes opp i bagen hvis han vil sitte litt på tur, så da legger jeg bare en pute under posen, slik at han sitter litt skråere.

Så er jo bagen så lun og god, å her som det er 15-22 minus enda, så er det godt å få det så lunt som mulig.

Skrevet

Vi bruker fortsatt bagen på simo duo vogna til gutten vår som er født 24.august.

Han er en stor plugg, men får fint plass oppi der enda fordet:) Så er det en rygg som kan settes opp i bagen hvis han vil sitte litt på tur, så da legger jeg bare en pute under posen, slik at han sitter litt skråere.

Så er jo bagen så lun og god, å her som det er 15-22 minus enda, så er det godt å få det så lunt som mulig.

Skrevet

Jenta mi på 6 mnd er 73 cm og bruker fortsatt bagen. Det begynner å bli trangt, men jeg tenker at det er lunere i bagen enn i sportsvogndelen, så vi fortsetter litt til. Når den verste kulda har gitt seg, går vi over til sportsvogndelen.

Jenta mi er ikke særlig glad i å ligge i vogna når hun er våken, så vi triller stort sett når hun skal sove. Men det hadde vært deilig å trille vogn når hun er våken også..... Vi har en plate i voksiposen, og heiser opp plata litt over bagen bak, hvis du skjønner. Fungerer til en viss grad.......

Skrevet

Oj, så mange som bruker bagen enda..

Lillemor er født 21.august og hun byttet til sportsdel for over en mnd siden.

Hun sitter når hun er vpken, ligge uten å se noe vil hun ikke..

Men ligger å sover da..

Sitter forresten helt opp, for hun sitter fint alene... ;)

Så min siste baby, var baby veldig kort... trist! Men utrolig gøy at hun er mere "med på ting" også ;)

Skrevet

Takk for mange svar! Gutten min er født 20. august, forresten. Det er fortsatt plass til ham og Odenwalderen i Teutonia-softbagen, men det er ikke lenge igjen før bag'en må ut... Vet ikke helt hvor lang han er, ved sist måling for en måned siden var han 68 cm lang. Tipper han er 70 cm nå, han har strekt seg godt denne måneden :)

Jeg har bestilt en vognforlenger til vogna, og når den kommer så tar jeg bort softbag'en. Synes det er så trist, min siste baby jo! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...