Gå til innhold

Jeg blir så glad over å se at ondskapsfulle dib-kjerringer tar feil!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å? Dette har ikke jeg fått med meg. Hvorfor i all verden skulle folk herinne skrive dritt om mennesker som har mistet tvillinger under svangerskapet sitt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som sprer edder og galle her inne er mest opptatt av å få spredd mest mulig dritt og er egentlig ikke så opptatt av om vi fikk rett eller ikke.

 

Jeg tror mye av grunnen til at det ble slengt litt dritt om dette er at Fritjof gikk fra kone og barn på grunn av denne silikonleppa.

 

Men for all del, hyggelig at det klaffet for dem til slutt.

 

Det er jo også gledelig å tenke på at Fritjof kan slå to fluer i en smekk når han kan hente barnetrygden samtidig med pensjonen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de egentlig forvente noe annet enn hets når han er en utro drittsekk som går fra kona fordi han har gjort ELSKERINNEN gravid???

Bare fordi han er en offentlig person så synes jeg ikke noe mer synd på ham enn andre... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han traff en anne og ble forelsket. Det var så enkelt som det. Det kan ingen, heller ikke du, 10.58, føle seg sikker på at ikke kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk syntes vel at det var en smule spesielt at han forlot sin tidligere kone og 4 barn for ei jente som da var 23 år gammel (han var 46), og rett etter det kom ut at han og kona skulle skilles kom det ut at den nye kjæresten allerede var noen mnd på vei..

 

Men selvsagt fortjente hun ikke å miste barna! Det var jo trist at hun gjorde det. Håper det går bra denne gangen, og at de har det bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg kan garantere at jeg ikke puler bak mannens rygg. Det har noe med respekt og fornuft å gjøre. Normalt oppegående folk gjør ikke slik skjønner du, og en er ikke noe mer normal når en gjør sånn bare fordi en er "kjendis"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da en ting som heter seperasjon/skilsmisse.

 

Han hadde nok unngått mye drittslenging hvis han hadde sagt ifra til kona at han var forelsket, for så å flytte ut....og deretter innlede et forhold/være intim med den nye kjæresten.

 

Men å gjøre henne gravid, deretter si det til kona (og barna) samme uke som han går til pressen med det....er ikke mye fint gjort.

 

Han fortjener dritten han har fått pga måten han behandlet familien sin på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenenr tydeligvis familien personlig, siden du vet når de ble informert?

 

Uansett hva han har gjort eller ikke gjort, det som ble skrevet her inne da de mistet tvillingene var så stygt at jeg ble kvalm. Jeg håper, håper at folk blir ekstra stygge på nettet, og at de ikke mente det de skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er altså greit å ønske to babyer døde fordi faren deres er en dust?

Og det er greit å håpe på at folk mister barna sine, hvis de oppfører seg dumt?

 

Hvis du virkelig mener det, trenger du psykologisk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker godt at det var flere som håpet barna døde, og syntes det var bra når det skjedde. Og godtet seg over dette.

 

Sier mer om dem enn om dette paret, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mye forlova han er og hvor mange nye barn han skal få, så har han mistet all troverdighet hos meg. Godt at han ikke er på tv lengere, blir uvel av å se han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bare vært sammen kort tid så mye kan enda gå galt.

 

Kanskje ex kona has etter så mange år og så mange unger trodde at de hadde klart seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...