høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Ville du gått opp 30 kg som du måtte jobbe HARDT for å få vekk igjen, eller ville du fått mage, lår++ fullt av strekkmerker som etterhvert ble lysere....? (ja jeg mener i svangerskapet da..)
Junigutt 2010 <3 Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Huff, det er jo som å velge mellom pest og kolera.. men jeg tror jeg ville valgt kiloene!
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Strekkmerkene syns jo nesten ikke lenger etterhvert, så helt klart strekkmerkene. Jeg fikk noen av de, mest på magen, og trodde i forkant at jeg skulle synes det var helt forferdelig hvis jeg fikk det. Nå bryr jeg meg svært lite om de, og hvordan kroppen ser ut generelt - tenker at det er pga at kroppen min har klart å bære fram ett barn så det er liksom greit. Men det skal sies at jeg gikk opp "bare" 18kg, og var så heldig å gå ned 13 av de på sykehuset og 3 til etter ett par dager hjemme. Nå er jeg ett par kg lettere enn når jeg ble gravid, så det eneste som er "rart" med kroppen min nå i forhold til før graviditet er at jeg har litt slaskete hud på magen og at puppene har forandra seg (i tillegg til litt striper her og det) Er 3 mnd siden fødsel, og kan jo hende mitt syn på kroppen min endrer seg etterhvert, men akkurat nå syns jeg uansett at det er verdt det 30kg opp hadde ikke vært noe for meg, da hadde hele kroppen min kvelda tror jeg Syns den var tung nok å bære med +18 den lille stunden jeg hadde de å drasse på ekstra.
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2011 Heldig du er puttelita og gofisen, mine strekkmerker er ganske så røde, mye på hoftene og magen, og litt på låra og puppene! Håper virkelig de blir blassere/lysere etterhvert, for kan faktisk ikke vise meg i bikini sånn som det er nå Gikk ikke opp så mye, og er tilbake der jeg var når jeg ble gravid nå.. .Men sånn som kroppen min ser ut ville jeg heller gått opp 30 kg, for de kiloene har jeg iallefall muligheten til å få bort igjen.. Ikke meninga å virke så negativ, ville selvfølgelig gjort alt for min skjønne lille jente, og hun er verdt hver eneste kilo og hvert eneste strekkmerke:) Men hadde ikke trodd jeg skulle bli seendes så ille ut, er redd for å skremme folk på stranda til sommeren.. Det er forresten snart 4 mnd siden fødsel...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 HAha hva med begge deler? Ja det fikk jeg, sånn nesten hvertfal:P Gikk opp 35kg, fikk strekkmerker nederst på magen og lår og lysken.. MEN de 35kg jeg gikk opp var borte 3mnd etter fødsel, å strekkmerkene er allerede grålige, så jeg skal ikke klage:) Nå jobber jeg bare med å venne meg til at magen er litt slapp der strekkmerkene er, slik at jeg kan slutte å plage meg selv med det. Ren idioti! hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå