Gå til innhold

Er magen deres myk eller hard uke 30/31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke om dere har problemer med å gå på do...

Min mage er altså så stein-hard at det hemmer meg i å bevege meg. Kjennes som det ligger et lag med ekstrem-muskler fra toppen av magen og helt ned til truse-kanten som er spent KONSTANT. -Og jeg var bare normalt trent før jeg ble gravid, så det er ikke det at jeg er så fryktelig muskuløs.

Når hun rører på seg er det veldig deilig, for da blir trykket flyttet litt rundt på et vis, men ellers føles det som jeg har forspist meg x 100 hele tiden.

Noen ganger tenker jeg at nå er trykket så stort at nå kommer slimproppen til å sprette ut som en champagnekork og vannet fosse ut som en høytrykksspyler:) Jeg har kalt dette kynnere, men det er jo ikke slik at de kommer og går. Magen er sånn hele tiden.

Flere som har det slik, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også så hard til tider at jeg ikke kan bøye meg ned ;) er slank i utgangspunktet og har gått opp ca.12 kg (nå uke 30+5)

Føler meg rett og slett stappet ;)

magen min er ikke sånn hele tiden, men store deler av dagen ja, veldig behagelig når den blir myke og tydeligvis slapper av.. har heller ikke tenkt over at dette er kynnere..

akkurat nå er den myk og god ;()

Skrevet

har det på samme måte jeg men kun når jeg er ute å farter...er jeg hjemme å slapper av er magen myk der babyen ikke ligger da..der babyen ligger er det hardt..og får jeg kynnere blir det jo veldig hardt..men det er ikke hele tiden..

Skrevet

sånn har jeg det og(er i uke 29 på tor). er litt slitsomt for presser så fært. magen min er alltid hard, men noen ganger enda litt hardere, i natt f.eks følte jeg at magen holdt på å sprenge, ja kan være kynnere.

Skrevet

Har masse kynnere, så her er den hard mesteparten av tiden. På kvelden når jeg sitter helt i ro kan den være ganske myk der babyen ikke ligger. Jeg har ikke så stor mage, så den er ganske fylt opp med baby også, hehe:)

Skrevet

Sånn har jeg det også av og til.. jeg er 30+5 idag..

Merker det etter at jeg har spist spesielt, magen er kjempe hard. Greier ikke å gå skikkelig, jeg må gå fremoverbøyd. Føles ut som om huden på siden skal sprekke fordi det er så liten plass. Jeg har ikke tenkt over at dette kan være kynnere, for jeg har innbilt meg at det er i underlivet og skal gjøre vondt. Men jeg har heller ikke hatt disse smertene, så regner med at den stramme magen min er kynnere siden det ikke er konstant:)

Skrevet

Det varierer veldig, min er for det meste myk. Kommer an på hvordan han ligger. Mern han ligger stort sett på høyre siden, og på siden da og sparker mot andre sida. så da er det mykt på den ene siden og hardt på den andre. Også kynnere, da er magen hard. Hvis jeg har forstoppelse eller mye luft i magen så er magen konstant hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...