Gå til innhold

Ab Circle Pro!!!! Husker det var ei her inne som hadde kjøpt denne....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tror jeg ikke TV shop gør meg slank, men VET at treningsappatarter KAN gjøre det. Derfor lurte jeg på om noen hadde prøvd dette. =) Grit å vite om kvaliteten på en vare før man kjøper!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et pilates sett der, det hadde god kvalitet! =) Men jeg klarer ikke bruke det nå pga en avreven sene i skulderen, så dette apparatet så ut som noe for meg =) Null belastnig på skulderen! =)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat tv shop som produserer aparatene da:)

 

Jeg har ab cirkle pro, har akkurat kjøp den.

Selvfølgelig overdives det "litt" i reklamene, man går ikke ned 10 kilo på 10 dager, heller ikke på en måned.

 

MEN, den er super for magemusklene, jeg kjenner det godt etter noen få "svinger" holder man på i 3 min daglig så blir musklene garantert sterkere og magen flatere.

 

Man har også gode muligheter for å trene resten av overkroppen.

 

Jeg føler megikke helt komfertabel når jeg trener rumpa og beina på maskinen, men øvelse gjør mester.

 

For å miste fettet over musklene må man slanke seg eller trene aerobic, sykle eller liknende.

 

Min konklusjon er at hvis du hater situps men ønsker likevel sterke flate magemuskler så er ab circle pro et godt kjøp.

 

Kjøper du den fordi du tror du kommer til å se ut som modellene i reklamen så bør du ikke kjøpe den.

 

Nå skal jeg opp å svinge meg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...