Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære Gil! Det er veldig individuelt. Sist svangerskap ble de ikke ømme før mot slutten. Denne gangen var de ekstremt ømme før jeg testet positivt, men nå er de ikke fullt så ømme. Mange blir stresset over at de ikke er ømme, men det er virkelig helt normalt.. Jeg har hørt at en del opplever at de er ømme i begynnelsen, men at det gir seg i løpet av uke 9 sånn ca. Så øm eller ei.. helt normalt. :)

Er kanskje litt tidlig for deg ja. Sist gang kjente jeg ikke noe særlig før på slutten av svangerskapet, ei heller økning av størrelse (gikk opp 3 størrelser etter fødsel!!!). Denne gangen med nr.2 har jeg kjente det fra dag 1. Gått opp over en størrelse og frykter å få noen gedigne ballonger rett etter fødsel (og skinnfiller etter amming ;) ).

Så ømme bryster er nok veldig individuelt, på lik linje med kvalme og andre "plager" som en får underveis i ett svangerskap.

Jeg har ikke ømme bryster. Hadde det på mine to tidligere graviditeter (mistet begge gangene), og hadde det da før jeg testet positivt. Denne gangen trodde jeg faktisk ikke at jeg var gravid siden jeg ikke hadde vondt, men testet positivt i går :) Så vi er flere som ikke har vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...