Gå til innhold

Hvor lang bør vinterpose til vogn være? og noen som kan tipse meg om en bra en?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du:) Ville nok ikke satset på en pose som bare er 105 cm. Tviler på at den kommer til å vare hele soveperioden,men selvfølgelig her spiller jo størrelsen til barnet inn og hvor lenge barnet faktisk kommer til å sove. Noen sover til de er 2 år,andre 3-3 1/2 år.

Lilleprinsen.no pleier å ha noen poser på salg. Selv har jeg easygrow ono tror jeg den heter. Er superfornøyd hittil. Den er ca 100 cm nå som jeg ikke har på forlengerdelen. Når jeg setter på den blir den 120 cm,så den varer garantert hele soveperioden.:)

Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke på pose,men Troller IGlo posen skal være bra! Ellers så ville jeg sjekket finn om jeg var deg. Kan få mye pose for pengene der. Bedre å kjøpe en brukt og bra pose enn en ny og dårlig pose:) Bare pass på at posen ikke er gammel! Ville Max kjøpt en 2 år gammel pose:)

Lykke til:)

Tusen takk for tips, har tvillinger så tenkte å bruke ca 1000 pr pose.

Vil helst ikke kjøpe brukt pose. Vet ikke hvor vaskbare posene er...

Har en voksi klassisk. men den har ikke hull til seler.

Tenkte at 105 cm var litt lite ja, storebroren sov til han var 3 år. Så... Synd for likte designet på de posene hehe

Skal se litt på lilleprinsen :)

Jeg vet. He he skjønner at du ikke vil bruke så mye penger på posen da du må ha to stk:) Men jeg har voksi classic jeg også,og på den er det sånne "spor" bak som jeg kan sprette opp så det blir hull til seler. Sikker på at det ikke er det på din også?:)

Du kan også sjekke denne siden: kidsandcare.no

130 cm kan visst min easygrow bli. Tror det er markedets lengste.

Kom faktisk over denne siden,babycare.no. Der koster 1 dunpose som er 115 cm 999,-

Annonse

Ja det merkes fort når man må ha to av alt :)

Hadde ikke seler på førstemann i vogn for han var så utrolig rolig, men med turbofrøene tørr jeg ikke det :)

Tror posen er så gammel at det ikke er laget til hull på den rett og slett.

Jeg ville iallefall kjøpt de dunposene.:) Tror du får mye pose for pengene,selv om jeg ikke har erfaring med posen selv. Men den er sikkert bra,er jo dun og den er satt ned ganske bra når det kommer til pris:) Og ikke minst siden man skal ha to poser så er det jo supert st den er satt ned:)

Voksiposen min er bare 3 år gammel,så kanske derfor jeg har "hull" på min da:)

Ville kjøpt den posen,virket super+ at du kommer "billig" ut av det:) Er jo satt ned ganske bra:)

Voksien min er bare 3 år gammel så kanskje derfor det går an å lage hull:)

Jeg er veldig fornøyd med min Odenwalder dunpose, den er vel 125 cm eller noe sånn. Husker ikke helt. Laaaang ihvertfall. Faktisk lengre enn selve vogna. Så det er egnetlig ikke nødvendig med så lang pose, men jeg er glad i den fordi den er lett og myk og varm og jeg synes "veggene" er tykke nok på en måte. Da trenger ikke barnet ha så mye på seg inni posen. Har hatt både dun og lammeskinnspose.

Jeg anbefaler dunpose på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...