Gå til innhold

Fisting - er det noe dere har prøvd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har gjort det, mange ganger, og det er vanvittig deilig. MEN, for det første, det er som all sex ikke noe du gjør om ikke du tenner på tanken, og det er heller ikke noe man bare bestemmer seg for å gjøre en kveld også gjennomfører man det "all the way".

De aller fleste får ikke hele hånda inn i skjeden sånn med en gang. For noen, så går det, men for de aller fleste så snakker vi uker/måneder med varsom progresjon. 3 fingre, 4 fingre, tøye, massere osv. Det handler også veldig mye om at du må ha kontroll over muskulatur underlivet, og klare å slappe av i dem. Du må med andre ord trene mye knipeøvelser for å komme skikkelig i kontakt med hver minste lille muskel. Så handler det selvfølgelig om hvorvidt mannen din har slanke pianisthender eller skikkelige brede håndverkerklubber...

Til slutt handler det om tillit og tålmodighet. Jeg ville aldri la en mann fiste meg som jeg ikke stolte 100% på. Han må stoppe i det sekundet du sier stopp, uansett hva han selv har lyst til. Dette skal ikke være vondt, men litt vondtgodt, kan det være innimellom.

Om det er noe for deg eller ikke, er det bare du som vet. Men om du liker å bli fingret, liker følelsen av å være fylt opp helt, så kan dette være veien til noen av de heftigste orgasmene du noen gang har hatt :-)

Jeg liker det veldig godt. Hadde aldri trodd det skulle gå (til tross for to barnefødsler), for jeg er ikke spes vid og mannen min har virkelig tømmerhoggerhender ;) Vi prøvde noen ganger og plutselig gikk det! Vanvittig opphissende for oss begge og veldig deilig for meg å bli fylt helt opp.

Hvis dette er noe du tror du kommer til å like, så er det jo bare å prøve og se. Lykke til :)

Annonse

Det har jeg prøvd og det kommer til å skje igjen. Ikke noe som gjøres ofte her i huset, for meg så er det så intenst at det nesten blir for mye av det gode.

Det fungerer bare når jeg er så tent og er helt på briste pungtet. Glidemiddel bør man ha masse av. Jeg hadde aldri fantasert om dette, eller ønsket dette. Men en kveld skjedde det bare, og jeg ble mildt sagt overrasket over hvor mye jeg likte det. Det kreves lang tid, man må slappe helt av og stole på den man gjør det med. Den man gjør det med må kjenne deg så godt at han stopper før det gjør vondt, for det skal ikke gjøre vondt. En vond/god følelse er det, men ikke vond.

Skulle jeg få en ny kjæreste er ikke dette noe jeg hadde prøvd på igjen, hvertfall ikke på mange år og før jeg er sikkert på at han kjente meg godt nok.

Men for meg er dette noe av toppen jeg kan oppleve med min mann. Hvorfor han liker det aner jeg ikke, men han liker det bedre enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...