mariabee Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 er d så farlig? det er kun når hun er trøtt eller sulten. På dagtid tar hun gjerne smokken om jeg holder den der, til hun sovner. holder den stadig bedre selv. På natten, kveld, da er hun ikke interessert i smukken for å sovne. Sutter litt på hendene sine før hun slokner ganske fort. Så tenker at det ikke gjør noe om hun finner litt trygghet i den lille knyttneven sin.
littlefairy Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Det gjør gutten vår også! Det første han gjorde når han kom til verden og opp på magen min var å stappe hele hånda i munnen og sutte som en gal.. hehe, så sikkert noe han har gjort inni magen begynte ikke med smokk før han var 4 uker gammel, men ikke alltid han vil ha den, og syns ofte det blir mye styr rundt den smokken når han ikke klarer å holde på den over lenger tid og da blir det bare sutring.... så når han skal sove om natta så dropper jeg hele smokken, vil ikke ødelegge den fine nattsovinga med den..(han våkner bare når han mister den og klarer ikke roe seg...).. men bruker den en del om dagen (han er straks 9 uker gammel) Men tenker at etterhvert om han stapper tommelen/handa inn så er det rett ut med den og inn med smokken... vil ikke ha en tommelunge! er så vanskelig å få dem til å slutte med den når de blir større..... ;S
mariabee Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 hehe.. godt det ikke bare er her i gården denne suttingen her så på dagtid kommer jeg snikende med smokken, sånn at hun skjønner at jeg ikke vil ha denne hånden i munnen heeele tiden. Men veldig greit på natten da, slipper iallefall å våkne av sutring fordi tutten er på avveie!! Hun sutter bare pittelitt på hånden også er hun fint i drømmeland igjen. Det er herlig For de våkner jo mer opp når vi kommer med den smukken. Her blir det iallefall smil og latter.. Ikke noe galt i det, men hun sover mye bedre på natten nå uten min altfor store innblandning.. Med unntak av et måltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå