Steget Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Datteren min har hard mage og nå er det stoppet nesten helt opp.Det lille av bæsj som kommer er kjempehardt (sånn at bleia står ut bak.., stakkars lille!) Hun får mme + fast føde. Nå gir jeg henne et halvt glass sviskepure om morgenen og jeg har også malt i melka. Men det virker ikke som om det hjelper. Er det dumt å gi begge deler? og bør jeg gi henne svisker flere ganger i løpet av dagen?
Smørblomsten<3 Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Det er ikke kjekt når de små har forstoppelse. Jeg ville gitt sviskepure flere ganger om dagen, men det som også kan ha enda bedre effekt er flytende sviskejuice.
Steget Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 Da har hun fått en ny dose med sviskepure. Sviskejuice kjøper jeg senere i dag. Det skal testes! Takk for tips:)
Nynte Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Hvor gammel er hun? Min er snart 9 mnd og vi må bruke mye sviske hver dag for at magen ikke skal være hard.. Prøvde å trappe ned på sviskene, men da ble det hardt igjen, så vi får bare bruke det til det kommer litt mer igang av seg selv. Vi bruker ikke malt da. Sviske er jo ikke farlig, så jeg ville kjørt på med det til magen ble normal igjen, og så prøvd å finne den mengden dere må bruke hver dag for at magen skal være normal. Jeg lager sviskemos selv, super enkelt og mer effektiv enn den du kjøper.. Jeg gir litt etter frokost, litt etter lunsj og litt etter mmiddag. Du kan også gi pæremos, eller mos en god moden pære selv og gi. Det gjør også underverker!
Steget Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2011 Hun er 6 måneder. Visste ikke at pærer hadde samme effekt, så det kan vi også teste! kan også prøve å lage sviskemos selv. Godt å få noen tips her!
Skedsmo(r) Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Jeg gir jenta vår malt i hver flaske mme + svisker når hun er hard i magen, og det går veldig bra.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Vi gjør som skedsmor over her ... Fungerer kjempe greit. Malt er jo mye mer effektivt enn svisker, hvertfall hos oss, og MYE billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå