StoltHønemor<3 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Jeg opplevde i går å miste valpe-jenta vår. Hun ble bare 7 1/2 måned gammel.. Min mann ringte å fortalte det at han ikke klarte å stoppe henne, hun bare løp vekk fra han, ut av døra og rett ut i veien. Hun døde momentant.. Huff.. Jeg ble helt hysterisk, og kan fortsatt ikke tro at den lille engelen vår er borte. Jeg savner henne virkelig, og alt er totalt forandret her i huset. Når jeg står opp så er det ingen som trenger å luftes, ingen som vil leke .. Ja.. Dette er helt for pyton.. Min mor måtte komme for jeg klarte ikke å tenke helt klart der jeg satt med henne i fanget, livløs. Jeg satt bare å gynget frem og tilbake... Jeg husker litt av bilturen til veterinæren. Jeg holdt på poten hennes hele turen og koste. Så da kremerte vi henne hos veterinæren, og sa farvel for siste gang:(
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Uff, så tirst! ( Jeg opplevde å miste pusen vår for 2 år siden, på bursdagen min... Om morgen var hun ikke på trappa som hun pleide. Et par timer etterpå ringte de fra dyrlegen. Hadde kommet inn ilpet av natta, var påkjørt :-( Mange syns kanskje ikke det er det samme med hund og katt, men man knytter seg veldig til dem og blir veldig, veldig glad i dem. Pusen var min og var veldig glad i meg. Var med meg når jeg gikk tur ute, rundt i huset, snakket masse og var bare kjempe herlig ) Uansett, det er kjempetrist og det føles veldig tomt i lang tid..... Sender deg mange varme klemmer!!
marnor Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Åååååå, så trist! Føler med deg:( Det er utrolig trist å miste kjæledyret, det blir som et familiemedlem. De gir så mye av seg selv og man blir så innmari glad i de... Håper det går bra med deg og sender deg varme gode tanker.
Endeligmamma<3 Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Ååå nå begynte jeg å grine......stakkar stakkar dere:( Har en høyt elsket hund selv og kan forstå sorgen din! Sender deg gode klemmer
Mornado Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Uff, så leit å høre! Tragisk når man mister et lite familiemedlem, og hvertfall på denne måten. Vi måtte avlive vår 13 år gamle familiehund i november, og det er som å ta farvel med et familiemedlem <3
Moonfreckle Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Uff, så trist. Jeg opplevde akkurat det samme i fjor vår, da vår valp på 9 mndr løp rett ut i veien og ble påkjørt av en bil, mens jeg så på. Han pilte tilbake til gresset og så var han dø. Eneste trøsten er at det skjedde så fort. Klemmer til deg!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Nei og nei og nei, så ufattelig trist Ble oppriktig lei meg nå... Man blir jo så glad i dyrene sine; de man alltid kan regne med.... Sender deg en kjempeklem,Lightfire!! Det finnes en trøst i det etter hvert, at man kan tenke at kjæledyret hadde det beste hjemmet i hele verden. <3 Man gjør jo alt for de små firbeinte- og det vet de. Det visste din valp også. Tenker babyen din i magen også gjør sitt nå for å trøste mammaen sin. Store klemmer sendes din vei....
kosemamma<3 Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Stakkars :'( Vet hvordan du har det. Jeg hadde tre rotter som jeg var så glad i, en hund, en samboer og ei fantastisk leilighet. Skulle bort ei helg, så ei venninne av meg passet rottene mine. Så hadde hun hatt fest og en av kompisene hennes hadde sotte fyr på to av dem og tatt ei saks og klipt av halen og det ene øret til den tredje av de.. :'( Så jeg måtte ta han tredje, som overlevde og avlive han, siden hun ikke hadde gjort det. Han hadde hatt det sånn i to dager.. Og en dag etterpå gjorde samboeren min det slutt med meg for en annen jente, og tok med seg hunden vår. Tre dager senere flyttet hun inn. Og når jeg fikk kontakt med han igjen etter noen måneder hadde han avlivet henne, og nå bor bare de to i lag i leiligheta vår som var så fin.. Alt blir så tomt når man mister noen man var så glad i.
StoltHønemor<3 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2011 Takk for alle varme tanker Det hjelper virkelig! Det har vært veldig tomt i huset, og veldig rart at ingen står å venter på meg når jeg kommer hjem, står opp og sånn.. Ja, eneste trøsten i hele greia er jo at det gikk fort. Hun led ingenting der og da. Takk gud for det! Hun levde kjempegodt og var matglad så det holdt. Så hun veide litt mer enn det hun skulle også he he, har så mange gode minner av henne og filmer + bilder Jeg begynner å le når jeg tenker på alt hun gjorde, og jeg vet hun har det godt der hun er også! Jeg har en krabat i magen som sparker meg hver dag, og virkelig står på for å leke med meg Så jeg trøster meg med at om 4 måneder så er det fullt liv i huset igjen MoOn: Det hørtes ikke så utrolig morsomt ut nei :/ Huff, du mistet mye på en gang. Det er helt ufattelig!
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 Så utrolig trist og tragisk. Har selv en (gammel) hund som har vært ungen min på fire bein i mange år. Tenker hver dag på alle kosestundene våre. Kos deg med de gode minnene, dem kan ingen ta fra deg. Håper tapet blir lettere for deg etterhvert som dagene går. Varm klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå