Gå til innhold

Hva skjer videre hvis fosteret dør i uke 14-16? Skal man ha "vanlig" fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde utskrapning i uke 14, iallefall. Men det er kanskje forskjell fra svangerskap til svangerskap? Uansett en tøff opplevelse. Sender en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jeg skal på UL i dag, så det er ikke sikkert at noe er galt, men siden legen ikke fant hjertelyd på fosteret i uke 14 så ble jeg allikevel bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid legen finner hjertelyd, heller.Barnet kan leke gjemsel, litt. Godt du får en sjekk. Jeg krysser fingrene for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Men jeg har hatt tomhetsfølelse inni meg i flere dager, det er akkurat som om graviditeten stoppet opp, jg kjente litt liv forrige uke, men det er ikke sikkert det var bevegelsene heller. Men denne uka er alt vekk...

Det blir 2.gang vi mister, første gang var i uke 35....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da. Ikke annet å gjøre enn å ønske lykke til. Det ar tidlig å kjenne liv? For meg har det blitt senere og senere for hvert svangerskap, nå med sistemann (fjerde svangerskap) kjente jeg ikke før uke 22...Livmoren blir større for hvert svangerskap, så de får bedre plass etterhvert. Var på tidlig ul med sistemann, og legen lo godt. Han syntes det var så moro med flergangsfødende som hadde små bønner i magen med hopp og sprett og plass å sprette på. Men jeg kjente ingenting altså. Ikke før 10 uker senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du sa det, fordi jeg trodde at det var omvendt- at man kjente bevegelsene tidligere med hvert svangerskap. Som sagt det var ikke tydelige bevegelser, men håpet lever fortsatt samtidig som man er forberedt på det verste...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vi ønske deg lykke til i dag og skal krysse fingrene for dere.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vii vært på UL og det står bra til med den lille i magen:) Ble så glad, noen ganger er det så lite som skal til for å føle ekte lykke:)

 

Angrer ikke et eneste sekund på å ha betalt 1080kr.for en 10 min.konsultasjon for å se fosterets hjerteslag.

Helt utrolig at jeg kjenner så lite til svangerskapssymptomer, men det er liv der inne:)

 

Takk til alle som viste støtte:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jormor sa til meg da jeg var på kontroll i uke 16, at selv om jeg hadde kjent liv allerede, så var det ikke uvanlig at det gikk både to og tre uker til man kjente det igjen neste gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og glad på dine veiene at alt var bra med den lille.

Min lille døde i uke 17, så tilbake til spm ditt om hva som skjer,

Jeg måtte føde det:( 7 uker siden nå, og håper jeg blir gravid fort igjen...

 

Lykke til:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...