Gå til innhold

Medbrakt mat på flyet??

Anbefalte innlegg

Har hørt at det er svært lite mat en får hos star tour for tiden. Vi skal til kanariøyene og reiser med Norwegian. Det tar nesten 6 timer og en får ett rundstykke på hele turen. Kan jeg ta med mat til ungene, baguetter?

Eller blir det beslaglagt i tollen? Noen sier en bare får ta med til ungene.

Vi har betalt mye for mat på flyet så jeg synes det er merkelig at en bare får ett rundstykke på hele turen. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142938759-medbrakt-mat-p%C3%A5-flyet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vi dro på spaniatur i fjor pakka jeg med en stor pose med påsmurte baguetter i sekken. Ikke noe problem for oss ihvertfall. Veldig smart å ha med ekstra mat, timene går fort når man er på reisefot. Blodsukkeret synker og man blir sur og gretten:)

Men er veldig dyrt å kjøpe mat, snacks, frukt og drikke til hele familien inne på flyplassen. Er relativt stive priser;-)

Vi tar alltid med mat til lengre turer - til alle. Er ikke noe problem i det hele tatt det, må bare ikke være flytende :-)

Annonse

Da vi tok den turen nå nylig er det riktig at vi fikk et rundstykke, men vi fikk et vanlig brett med flymat i tillegg og de hadde ekstra rundstykker til dem som ønsket det.

Vi har tidligere også reist uten mat på flyet. Da har det ikke vært noe problem å ha med matpakker. Det eneste er at man ikke kan ta med drikke annet enn melk til baby (og den kan det hende dere må smake på i sikkerhetskontrollen). Brød, frukt, pålegg, kaker ol har vært helt uproblematisk så lenge det bare var som niste på flyet, men jeg tror det er noen restriksjoner på hva som er lov å tamed gjennom tollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...