minimera Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Hei, jeg har problemer med å tyde hva som er galt og hva jeg kan gjøre? Har en mini på snart fem uker som begynnte med MME da han var 2 uker, ikke mere MM. Han har hatt småvondt i magen hele tiden, urolig, men ikke sånn at det er så veldig slitsomt. Har prøvd det meste, og jeg bruker nå dr brown flaske og hipp, Fennikel og minifom er brukt, rooibos også. Det hjelper til av og til... Sukkervann hjelper litt også Men nå er det blitt værre. Han promper og raper mens han drikker, skriker, vil ha mer mat for så ikke ville ha mer. Han får vondt NÅR han drikker, ikke så mye etterpå.... Vi vet ikke alltid om han er sulten eller har vondt i magen...han kan virke mett, så begynne å skrike når vi holder han oppe for rap. Da virker det egentlig ikke som han har vondt, mer sulten. Så gir vi han mer, han drikker litt, vil absolutt ikke ha mer, så opp for å rape og da sultskrik igjen. Sånn holder vi på...helt til han blir så trøtt. Han drikker alt fra 60-120 ml, en sjelden gang 150 ml. så kan det være HIPP? skal jeg bytte? hvordan har de vondt dersom de ikke tåler kumelk? reagerer de da med en gang,mens de drikker sånn som han her? er så fortvilende å ikke vite hva det er, har ingen erfaring med dette, jeg bare leser hva andre har gjort håper noen vet noen råd de kan gi meg, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke sjekket at han har låsning, men trolig ikke det siden han bare får smerter når han drikker og iforbindelse med mat.
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 uff det skal ikke være greit =( slik var tuppa vår også..det en dte med at jeg ikke kunne holde henne når jeg ga henne mat. måtte legge henne ned på sofaen å gi henne flaske, eller i vippestolen.og når hun krangla dær og satt jeg på støvsugeren og da spiste hun til hun sovna =) støvsugeren er meget effektiv på di urolige små =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Ville tatt en tur til kiropraktor likevel, selvom du ikke tror det.. For ofte er det når de spiser at det gjør vondt, pga de ligger på en spes måte! Verdt et forsøk sier nå jeg da men
minimera Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2011 støvsugeren ja, det har jeg ikke prøvd
minimera Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2011 det er sant.. og som du skriver, verdt et forsøk. Spørs om de har fagfolk til sånt her jeg bor...
Gjest Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Collett inneholder minst laktose av de vanlige mme typene.. (også nan HA1) Jeg endte opp med denne, og selv om hun fortsatt var hard i magen, hadde hun i allefall ikke magesmerter..
minimera Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2011 takk Jeg har både collett og nan HA1 i skapet Men har ventet med å bytte for å se om noe annet hjalp, HIPP har for mange vist seg å være bedre for magen. Tenkte også at han må bli vant til Hipp?? Las et sted at de måtte venne seg til MME. Merket du forandring med en gang du byttet?
Gjest Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Jeg merka det i løpet av den første dagen.. Mye mindre skriking.. Har prøvd å gi nan og Hipp et par ganger seinere, men da skreik hu igjen... Tydelig at hu fikk vondt i magen av de... De barna som ikke tåler nan ender stort sett opp med enten Hipp eller Collett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå