Gå til innhold

Hvordan ville dere ha reagert på denne aldersforskjellen?

Anbefalte innlegg

11.51, det det er bare ufint, blir så provosert av sånne kommentarer. Du må ha det fælt ed deg selv som setter deg selv på slik en høy hest. Og neida, det er ikke mer enn 3 år mellom meg og mannen min, så jeg føler meg ikke personlig truffet.

Fortsetter under...

Du viser virkelig hvor liten evne du har til selvrefleksjon :) "God bedring"? Fornærmelsene dine blir bare mer og mer idiotiske. Du har ingen injurierende kraft når du blottstiller deg selv som så lite intelligent. "Rådet" ditt er således fullstendig verdiløst. Men takk for "omtanken" du. Hehehe...

Tenker at det er samme forskjell som min Pappa og min stemor og jeg elsker henne (hun er 10 år eldre enn meg) :-)

...men selv hadde jeg nok ikke vært moden nok som 21 åring for noe sånt... var selv som 29 åring sammen med en overmoden 19 åring og i lengden er man nok på to forskjellige planeter... men det kan jo være at denne 37 åringen vil ha flere barn og at hun også gjerne vil stifte familie tidlig :-)

Har en venninne som ble sammen med en mann på 32 når hun selv var 16 år. De var sammen i 8 år og fikk ett barn sammen. Det gikk seff i dass når gubben runda 40 og dama var blitt for "gammel". Da var han på jakt etter ei ny, og det fikk han. En ung stakkars jente på knapt 20 år.

Til H.I: Jeg personlig synes det er ekkelt med en 21 åring og en 37 åring, men det er fordi hadde den jenta vært meg, så hadde jeg følt at jeg var sammen med en kamerat av min far.

Annonse

vært i et slik forhold selv, fra jeg var 21 i 10år med en som er dobbelt så gammel som meg. jeg vil ikke anbefale det fordi:

- alderforskjellen blir bare tydligere og tydligere, f.eks tilslutt så har du en gammel mann du må ta vare på,

- en er mer forskjellig, fordi en er på så forskjellig sted i livet

- maktbalansen blir feil, lett å bli utnyttet når man er så mye yngre, har mye mindre erfaringsgrunnlag, kan lettere manipuleres med.

+hundre andre grunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...