Gå til innhold

Hvordan ville dere ha reagert på denne aldersforskjellen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ? Når man er 21 så er man jo voksen. Kjenner flere med omtrent den forskjellen som har vært sammen i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 21-åring er såvidt ferdig utviklet mentalt. Det er helt patetisk med en sånn aldersforskjell. tyder på umoden mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på både 21-åringen og 37-åringen. Min første tanke er at det er påfallende stor aldersforskjell, men hvis din eks er på mentalt nivå med min eks på samme alder så skal det nok gå helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at ikke alle reagerer negativt! :)

 

Eksen min er en veldig snill og hensynsfull mann. Og han er mentalt som 37-åringer flest. Kjæresten hans er en veldig moden 21-åring. Hun er veldig søt og snill, og barnet mitt elsker henne.

 

De to ble sammen til tross for aldersforskjellen, ikke på grunn av. Jeg håper virkelig at dette forholdet skal fortsette, for jeg ser at det er så bra både for eksen min, som jeg ikke har noen grunn til å ønske annet enn godt, og for vårt felles barn.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min mann når jeg var 21, da var han 33. Nå er vi gift, har felles barn, hus, stasjonsvogn (2, faktisk) og alt er bare happy happy joy joy :)

 

Flott at du tar det på den måten, HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 17 år mellom meg om min mann. Hans eldste sønn er syv år yngre enn meg. Vi har vært gift i 20 år, og aldersforskjellen har aldri vært ett problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du kan holde dine forutinntatte meninger for deg selv, for de er til skade for dem som er i den situasjonen. Bare det at du kaller dem "gamle griser" beviser hva slags tåpelig innstilling du har. Du gjør klokt i å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer. Men nå skal jo alt være så vidsynt og respekterende.

Men det er noe som skurrer.

Hadde MIN mann (blir 37) gjort det sanne hadde det blitt enorme reaksjoner i vårt miljø iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Haha.. Prøver du å si at jeg ikke kan mene hva jeg vil? Du er passe latterlig :)

 

Gamle griser ja. Majoriteten av halvgamle menn som blir sammen med unge jenter blir ikke det fordi "jentungene er så interessante samtalepartnere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare at du gjør klokest i å holde kjeft. Bedre å bli mistenkt for å være dum ennn å åpne kjeften og bevise for alle at du faktisk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med min mann da jeg var 20 og han 42. Vi har vært sammen i nesten 5 år nå, og har det veldig bra sammen.

Det som har noen å si er hvordan personene er og hvordan kjemien mellom dem er.

To jevngamle personer passer ikke nødvendigvis sammen fordi de er like gamle. Det hadde jo blitt helt feil. Men sjansen for at man er på samme sted i livet er større jo nærmere man er hverandre i alder.

En i 20-årene har kanskje et stort ønske om å få barn, mens en i 40-årene som har barn fra før kanskje føler seg ferdig med småbarnsperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne innstillingen viser bare hvor mye fordommer som finnes basert på uvitenhet. Du vet ikke hva andres forhold, uansett aldersforskjell eller ikke, er bygget på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådet tiil deg kom på grunnlag av hva du uttaler om aldersforskjell mellom to partnere. Det var ingen fornærmelse, men et godt råd, som du trolig ikke er klok nok til å følge. Men god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne innstillingen viser bare hvor mye fordommer som finnes basert på uvitenhet. Du vet ikke hva andres forhold, uansett aldersforskjell eller ikke, er bygget på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...