M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Minstemann (8 mnd) her har så utrolig mange urolige netter! Han sovner greit om kvelden, men som oftest beg. han rundt 22 / 23 tiden å være urolig. gråter, uffer og 'okker' seg. Da trenger han smokken eller litt trøst for å sovne igjen. På det værste har vi vært inne hos han mellom 15 og 20 ganger pr. natt. Enkelte netter innimellom er bra, men aldri mer enn 2 maks 3 bra netter på rad før vi er igang med slitsomme urolige netter igjen. Nå har vi blitt anbefalt å gå til kiropraktor. Og vi er villige til å prøve ALT for å få litt søvn i huset.... Noen som har erfainger? Eventuellt andre råd til oss?
Snuppa + Spire Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jeg tror at det kan være veldig lurt å prøve kiropraktor:) Begge mine har vært til flere behandlinger, ene ved 2-3 mnd alder, andre ved 3-4 ukers alder. Med stort hell på begge to! Undersøkelse og behandling gjør ikke vondt for barnet. Jeg tenker at det uansett aldri skader å ta en sjekk. Gå til en som har erfaring med å behandle babyer. Lykke til!
MillaLilla Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Vi tok med Rusken til kiropraktor et par ganger fra 5 ukers alder for aa faa hjelp med kolikk. Det hjalp paa kolikken, men en fin "bivirkning" var at hun sov myye bedre i dagene som fulgte justeringen. Jeg vil si at dere kanskje har mer aa vinne enn aa tape paa aa proeve kriopraktor?
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2011 Ja, vi skal prøve! Ringte dit jeg var blitt anbefalt og vi kunne komme allerede i dag! Blir spennende!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2011 Da har vi vært hos kiropraktoren. Han fant masse låsninger i ryggen og ned mot hoftene. Han sa også at det er ikke rart om han har hatt vondt. Stakkars lille babyen min hylte som bare det da han ble behandlet.... men vi gjør det jo for at han skal bli bedre. Det blir mest spennende å se om han sover noe bedre.... i natt var jeg bare inne hos han en gang, men jeg tørr ikke å tro på at dette var løsningen på våre problemer før det har gått litt tid og vi har hatt maaaaaaang gode netter! Men vi håper jo da! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Så bra for dere alle at dere fant årsaken da:) Håper problemet løser seg og at alle får mange gode netter fremover.....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Så bra- da krysser jeg fingrene for at dette blir løsningen for deres nattevåk!! (eldstejenta mi var også en slik natteravn som våknet masse og sov urolig, men her hjalp det ikke med behandling hos manuellterapeut, selv om han fant noen låsninger og vi fikk behandlet disse..) Men håper inderlig at det hjelper for dere, for nattevåk er slitsomt for alle i familien, og tærer på i lengden..
Karma! Skrevet 23. februar 2011 #8 Skrevet 23. februar 2011 vil bare "advare" deg om at han kan bli skikkelig "ille" i natt, min klager i 1-3 netter etter kiropraktor besøk, kommer litt ann på når på dagen vi har time. Har vi tidlig time blir natten derpå ille og gjerne dagen/natten etter der og. Har vi time seint så begynner det gjerne på dagen etter og de påfølgende nettene. men så blir det som regelt litt bedre før neste beh. og så er det på an igjen :-/ håper d hjelper bra hos dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå