Gå til innhold

noen med tvillinger/ to tette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært utrolig fornøyd med min easywaker duo vogn. Hadde også hardbag til minsten. Har 13 mnd mellom mine.

Har intrykk av at mange tvillingforeldre velger denne ellr TFK vogna. Hos meg falt valget på easywalker fordi jeg har TFK singelvogna og hatt endel irritasjon over den:-)

Jeg skal nok selge min utover våren en gang, så hvis du er intressert å bare si ifra.

Annonse

Jeg har 15 mnd mellom mine og har brukt søskenvogna 2(!) ganger. Men spørs jo litt om eldste skal være hjemme eller ikke. Hos oss er eldste i barnehagen og i helgene bruker vi to vogner hvis vi skal trille. Hvis vi går til barnehagen eller andre småturer utenom duppetid bruker vi bæremeis eller bæresele.

Meg som har easywalkeren her. Den tar ikke stor plass sammenlagt i forhold til mange andre tvillingvogner, vi har en SUV og får fint plass der iallefall. Har ikke mål på den her og nå men kan evt måle for deg. Mine gunner til at jeg valgte den kontra tfk er:

glidlås på handlekurv under, da kommer man til selv om begge ryggene er nede

Lengre bag

Lengre rygg på sittedelene i sportsvognen (min 2,5 åring på 100 cm kan enda sove der, dog det begynner å bli litt trangt)

Litt smalere

Jeg syntes den var lettere å manøvrere.

UV skjerm man kan trekke ned fra hetta, blir lun og god til soving.

Eneste minuset er at den ikke har håndbrems, men her jeg bor er det massevis av bakker, men det har gått helt fint uansett.

Vet ikke helt når jeg tenkte å selge min, er liksom grei å ha også, men har jo brukt den veldig lite de siste 6 mnd. Når ventes minsten?

Vet ikke hva jeg skal ha for den, har ikke tenkt så langt enda hehe, men hvis du er intressert så kan jeg sjekke litt hva de ligger i på finn og gi en tilbakemelding. Bor på Sørandet forresten.

Fargen er navy, har hardbag og to sittedeler og regntrekk til. Den er lite brukt og kjøpt sommeren 09.

Annonse

Den høres jo veldig bra ut da:) har en venninne som har easywalker (den vanlige til ett barn) og hun er iallefall veldig fornøyd. eneste hun ikke liker er at sportsdelen ikke kan vendes mot henne (mener det var hun som sa det, eller kanskje jeg roter og det var snakk om en annen vogn da..)

hadde vært supert om du kunne ha funnet målene på vogna sammenlagt! minsten kommer i september/oktober:)

-HI

Jeg har 16 mnd mellom mine, og eldste var ikke ikke i barnehage.

Vi valgte Mountain Buggy Urban Jungle Duo.

Veldig fornøyd.

Var vel ute å trillet 2-3 timer hver eneste dag. Kjempe lett å trille i all slags terreng, og ungene trives... Kan anbefales:o)

http://mountainbuggy.com/en/buggies/double/duo#panels

Vi hadde noe ala disse to, men et annet merke. Det var ikke en maclarren, den var mye billigere. Vi drev ikke med noe særlig trilling i skog og mark, så for vårt asfalt bruk var den mer enn god nok. Grei å fin å få inn i bilen, på buss, tog, og hvor som helst. Lett og grei.

Hvorfor "trenger" du forresten hardbag? Vi hadde hardbag og super vogn til første, en som kostet flesk, vogn var veldig viktig med første, sikkert mer viktig for meg, enn for lille :-)

Fant egentlig ut at det var helt unødvendig, og gikk for et mer praktisk alternativ. Ha god pose på så duger disse vognene mer enn bra nok.

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=558463&b_kid=490306

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=558463&b_kid=490306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...