Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Søker man på dette når barnet har fyllt 1 år eller mnd før? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jeg søkte før hun ble ett år tror jeg. Nav er jo ikke akkurat kjent for å være kjappe og bruker ofte 1 mnd på å behandle saken din, så kan være greit å være ute i god tid:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Kontantstøtten blir utbetalt i slutten av mnd etter barnet fyller 1år. Om du vil ha utbetalingen da, bør du søke i god tid før... NAV har gjerne litt behandlingstid... Her brukte de faktisk 2mnd+ fra jeg sendte inn søknaden til vedtaket kom..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2011 Hmm..Såpass treige.. Ikke noe vits å vente da. Guttungen blir 1 år i mars så
Februarfisk Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Det tenket jeg også, og sendte inn søknad nå, ca en mnd før hun blir ett. Fikk svar fra NAV om at de ikke ville behandle søknaden før måneden etter at hun fyller ett. Da tror jeg det skl holde hardt å få utbetalt kontantstøtten samme måneden Heia NAV!
EgG Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Leverte søknaden dagen etter 1årsdagen. Tar opp til 1mnd å få svar.
Arb.ledig husmor Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Du kan ikke levere søknaden før samme mnd som barnet fyller 1 år, pga opplysningene ihht barnehageplass.. For søker du 6mnd før, kan jo mye endre seg på det halve året..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå