Gå til innhold

Noen her med erfaring med lillelam sin sparkebukse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med sparkebuksen, men synes generelt størrelsene er litt store. De har vel som mål at klærne skal holde en god stund. Jenta mi bruker f.eks kjole og tights derifra i str. 1 år. Hun er nå 2,5 år og har brukt de siden hun var ca. 6 mnd ;)

Utrolig god ja. Men 2009-2010 kolleksjonen var ekstremt liten i st. Jeg kjøpte st 80 til min 4 mnd gamle baby og den passet ikke ( gjennomsnittlig baby). Fikk byttet den til 2008-2009 kolleksjonen (etter mye bytting frem og tilbake der jeg ar sikker på at dressen var merket med feil st.) og den var riktig i st. 2010-2011 kolleksjonen vet jeg ingenting om.

Annonse

Har heldressen til baby, helt nydelig men veldig, veldig små i str i 2010 ihvertfall.

Jeg kjøpte str 86 til min junijente. Den var selvf stor på høsten men ville at den skulle vare hele vinteren og nå som hun er 8 mnd, 70 cm og 7 kg passer den helt fint, men ikke noe å gå på i benlengden lenger.

Jeg sammenlignet str i butikken, og det virker som de er veldig upresise i målene sine. Den ene modellen i 80 og 86 var like store i butikken jeg var i, og jeg fant en 74 som var større enn en 80. Påpekte dette for betjeningen, men fikke ikke noe svar eller forklaring på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...