Gå til innhold

Hvordan syns dere at jeg skal løse dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I fjor ble jeg og far enig om samværsavta. Vi var på familiekontoret og skrev en kontrakt på dette.

 

I følge kontrakten skal jeg ha barnet vårt i hele vinterferien. Men far fikk alikevel 2 dager av vinterferien. Så har jeg lagt planer for de resterende 3 dagene.

 

Jeg tok kontakt med far i helgen og sa at det var fint om han kunne leverer barnet vårt tidlig hjemme hos meg på onsdag. Han sa selv for 1 uke siden at han kunne leverer, siden han fikk de to dagene i vinterferien.

 

Men så fikk jeg melding i dag om at han gjerne ville beholdet barnet vårt en dag til. Jeg sa nei, for jeg har allerede lagt planer. Har bestilt hytte med noen venner med barn og vi drar på formiddagen på onsdag.

 

Så nå drive han å komme på masse unnskyldninger om å få beholdet barnet enda en dag. Jeg er dritlei, men vil heller ikke være frekk i kjeften...selv om jeg aller mest har lyst til å skrike til han.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sagt det flere ganger. Det er det eneseste svaret jeg har kommet med. Men jeg drar opp og henter barnet hvis han fortsetter sånn, så får det bare bli en krangel ut av dette. Gidder ikke mer *hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du har ditt på det rette så er det bare å hente barnet.. En kan ikke alltid unngå en krangel for fredens skyld heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slemt ment mot noen, men når han kommer med masse unnskyldninger virker det ikke som at han viser noen form for respekt ovenfor deg som mor til hans barn. Var jeg deg så ville jeg reist og hentet barnet selv om han skal være så kranglete, ringe på døra og gå inn, ta barnet på en rolig måte og ignorere barnefaren så mye som mulig. For hvis det er han som lager hælvette så det ikke du som blir seende fæl ut ovenfor barnet deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...