Gå til innhold

Hvilken babycall har du,og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå kjøpe meg babycall. Jeg vil derfor vite hvem som er "best":)

Jeg tenker en uten skjerm,trenger ikke se babyen. Flott om dere har en å anbefale meg og fortelle meg hvorfor dere er fornøyde!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super Nova sin er blant de beste med tanke på stråling tror jeg, men også blant de dyreste.. Selv har vi Doro BM 35+1 og er godt fornøyd med den, spesielt siden den har to trådløse enheter i tillegg til den stasjonære på strøm. Veldig kjekt med tanke på vognsoving ute ihvertfall=)

Skrevet

Vi har Doro bm 50. Veldig fornøyd med den, vi bruker den daglig da soverommet ligger et stykke fra stuen.

Den har temperaturmåler slik at vi til enhver tid kan sjekke at soverommet har riktig temperatur. Lydkvaliteten er også utmerket ( prøvde å ta den med utendørs noen minutter da jeg skulle tømme bilen min og hørte mini meget bra ) Den er i tillegg grei prismessig, rundt 1000,- kr. Har også et par vuggesanger innprogrammert for de som er interessert, men vuggesanger fungerer ikke så bra her i huset :-)

Skrevet

Glemte å legge til at den lyser opp når den registrerer barnets gråt eller lydsignalet, slik at man ikke er avhengig av å "høre ette" hele tiden:-)

Skrevet

Etter masse frem og tilbake ente jeg med å kjøpe supernova (selv om jeg syntes den var dyr), men må si jeg er kjempefornøyd!! Fikk den brukt på finn for 800kr, men har sett den billigere...

Positive ting: Den stråler lite, har ingen problemer med at andre ting slår inn (vi bor midt i barnevennlig strøk i byen), lyser og/eller vibrerer så du kan slippe lyd, enkel å bruke, oppladbare batterier på begge enheter som varer lenge (og muligheter for å kjøpe nye batterier for 160kr når de gamle er slitt ut), begge enhetene er mobile (så du kan bruke den i vogna), viser temp og kan sette inn varsel om temp går over eller under ett satt nivå (fint om været slår om mens ungen er i vogna)...

Skrevet

Henger meg på denne... Jeg har super nova og er veldig fornøyd..

I tillegg til det som står i innlegget over:

Du kan bruke den ute i all slags vær.. selvfølgelig ikke stående i selve regnet, men den tåler fuktig vær, feks nedi vogna eller under tak.. Den har mange kanaler, så det er lett å finne en kanal som andre ikke bruker.. Den registrerer også små lyder, så om du har en unge som min som ikke skriker før det har gått ganske lang tid, så reagerer den på småbabling også..

Den varsler hvis ungen skrur av babyenheten eller begynner å fikle med den..

Anbefaler absolutt denne... Hvis du syns den er for dyr, kan du prøve å få kjøpt den brukt..

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Har tidligere hatt en Phillips babycall som bare var teit. Den åt batterier fra dag til dag og synes ikke den var så sensitiv på lyd heller.

Nå har vi Ikea sin, den har fin pris (229 med ikea family), den har ikke sviktet på lyden så langt og den nøyer seg med nye batterier 1-2 ganger i måneden. Også er den ganske snasen i designet, synes jeg! ;)

Skrevet

Vi er SUPERfornøyde med Philips Avent SCD510. Du kan styre volum og sensitivitet fra foreldreenheten, noe som er gull verd. Overhodet ingen forstyrrelser "på linjen" eller kluss med kanaler, bare å slå den på og så kobles babyenhet og foreldreenhet automatisk opp mot hverandre.

Skrevet

Signerer romsa (selv om jeg tror min er 510), pluss at jeg tidligere hadde en eldre versjon av denne og har vært superfornøyd hele tiden.

Denne lyser også opp når det er lyd, sånn at man ser når det er liv i andre enden - praktisk når man ser film eller hører musikk etc.

Og den kommer med oppladbare batterier i foreldreenheten, veldig greit :)

Jeg fikk min til 777,- på sånn collect@store hos elkjøp, og det var fint siden de selger den til drøye tusenlappen ellers :D

Skrevet

"selv om jeg tror min heter 500" skulle det stå ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...