Gå til innhold

hørte dere noe på ultralyd i uke 8??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vore til ultralyd i veke 8-9 i tidlegare svangerskap. Du kan tydeleg sjå at hjertet slår. :) Eg ville kanskje venta til veke 10-11, for mykje kan framleis skje så tidleg. Det ville vore veldig tøft å sjå liv i veke 8 viss det ikkje er levedyktig i veka etter. Ikkje for å vere negativ, men eg har sjølv opplevd å kome på ul i veke 9 der det ikkje var liv, men størrelsen på fosteret tilsa at det hadde vore liv der for eit par dagar sidan. Er i ettertid glad for at eg ikkje var på ul veka før..

Jeg var på ul i dag, 7 uker og fikk på et elendig ul apparat, se var nydelige lille spire med bankende hjerte :) har tidligere vært på ul i uke 5, 7,8 og 9 og 12 i tidligere svangerskap, og gyn sier hver gang, samme hva statistikk sier, ingenting er trygt før babyen er ute ! Jeg har selv sett bankende hjerte i uke 9+ 5 for så å miste ei uke seinere, så en ul er ingen garanti, men veldig godt for mammahjertet :) så jeg syntes ikke du skal tenke sånn jeg, ting kan alltid skje under et svangerskap... Statistikken sier ditt og datt, men noen skjer det med, og strengt tatt sier ikke statistikken noe om akkurat hvem som skal være uheldig - ikke planlegg ul ut i fra det - men det er mi mening :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...