Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Idag kom jenta min hjem og sang høyt: "Den er ikke faaaaarliiiiig. Bjørnen sover, bjørnen sover" mens hun la seg ned på gulvet og lot som hun var bjørnen.Det har hun observert i bhg De lærer nye ting hver dag de søte små, helt herlig altså! Er alenemamma og har ellers ingen andre å dele sånne ting med, så fint man kan "skryte" om sånt her:) Synger deres småttiser på 2 år pluss? Min jente er forresten 2 år og 1 mnd gammel.
Gjest Tale30 Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Så flink hun er De får med seg utrolig mye i denne alderen Jenta vår er på samme alder som din, og hun elsker musikk. Hun lager sanger om alt mulig som skjer i løpet av dagen, så jeg håper på en singersongwriter Her en gang sang hun: "Ole Brum, var så drita lei seg, og tigergutt måtte stå opp, stå opp,ståååå oooooooppp." Hvor dette kom fra, det aner jeg virkelig ikke, men til all lykke fikk jeg tatt det opp, hehe.
lille sprelle Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 og gled deg! Det blir enda herligere om et år! Plustelig er fantasien i full sving og du får lange utgreiinger om både det ene og det andre og betraktninger om ting og om livet!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Hehehe, herlig Tale Jeg gleder meg allerede til 3 årsalderen ja :-) synes utviklinga har vært enorm bare på ett år, da kunne hun ikke engang gå * Rart å tenke på*
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Lillemann har av en eller annen grunn forelsket seg i bro bro brille, så den kan han synge på sitt vis... he he... Han er ikke så veldig opptatt av tonehøyde kan man si, det er mer tekst og rytme, "we are friends" fra jungelboken kan han med melodi "vi a fjens, vi a fjens " :-) Ellers korer han til første plata til Jarle Bernhoft : "sji nåus" :-) Han er vanvittig rytmisk og flink til å danse, klappe takt og marsjere, men synge... der er han ikke akkurat tidlig ute.
mammatetogansketette:)) Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 hehe, herlig med et innlegg der man GLEDER seg til ungene blir tre år istedet for å fokusere på den trassen.... Ja, det er en herlig tid, tassen vår er akkurat like gammel som din, ts, og virker veldig "musikalsk"- spiller på alt mulig, kan klinge på hva det måtte være å kalle det musikk, lytter intenst til flere utvalgte låter, elsker sin xylofon og sitt munnspilll, er utrolig gøy å se. Men å synge har han først startet litt med den siste mnd. faktisk, finner overhodet ikke tonen, men takten er der - lager gjerne en liten trall og synger for lillesøstra- med de ordene han får til. Ja de er søte de små
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Trass og trass ; ) Kaller det bare selvstendighetsalder:D Selv om det er nok så frustrerende at hun legger seg ned i butikken og hyler for ingenting *sukk* Vesla her hadde forresten slått på pc'n en dag og skrudd selv på spotify ( Hun bare klikker og hamrer i vei på tastaturet) og danset kunne pappan fortelle : )
sol2002 Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Ja de er skjønne i den alderen, her om dagen så var vi ute å kjørte og her er der en del snø og stedvis litt glatt, så når vi kom til en sving så slipper bilen litt på bakenden så utbrytter 2 åringen i baksette åå siktig (forsiktig), og når hun ser bilen som er full av snø så er det bare å nei bilen da
Mjølkekua Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Så koselig ;-) gutten min (tross vanvittig trass og søskensjalusi), er så herlig og han er generelt veldig glad og musikalsk. Han kan vel nesten 10 sanger, og lærer stadig nye. Nå er det byggmester bob som er en hit, men den er vanskelig - så da finner han opp ting. Er bare helt herlig å høre på! Han ligger også ofte på kvelden og dikter opp sanger om hva som har skjedd på dagen. Han er forresten 26 mnd :-)
Lemonia Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Så herlig. :-) Jeg synes også toårsalderen er flott. Gutten min er straks 2 år 3 mnd og han sier så mye morsomt og er så gøy å være sammen med. Synge har han gjort lenge, og han synger gjerne for seg selv mens han leker. Det er så gøy å følge med på alt han gjør og hvordan han utvikler seg. :-)
LoveActually Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 "Her kommer Pippi Langstrømp, her kommer faktisk Jan" sang min lille pode her om dagen... Ha ha )
3småtroll♥ Skrevet 27. februar 2011 #12 Skrevet 27. februar 2011 He-he, mye moro de sier ja! Skulle vært flinkere til å skrive opp det morsome de kommer med:) Her sang lilleknott trollmor: ..."og bundet dem fast i HALSEN..." 10-hi:)
Eeniemeenie Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 Kommer med mye søtt de små.. Idag sa jenta min; Bestevenna mamma! Også fikk mamma'n her en god klem Åsså har hun lært å si; Skyyyndt deg hjem mamma. Hehe..For ikke å snakke om "Heeellleguuuuud" aner ikke hvor hun har tatt det fra! Hun går nå rundt å synger; Timmyy, heeer er timmyyy. Et lite lam med et nananana.
tingeling87 Skrevet 14. mars 2011 #14 Skrevet 14. mars 2011 Jenta mi ble to år i januar og her er hennes versjon av bjørnen sover: Bjørnen sover, bjørnen sover i sin lune hiv. Den er ikke farlig, man kan jo aldri være trygg! Vææææ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå