Gå til innhold

Date en 3barnsfar?

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann, rett før jul. Han er noen år eldre enn meg (7år), og herlig sjarmerende. Morsom, snill, oppmerksom og "ordentlig".

Men han har 3barn (alle med samme mor) i alderen 2-6år. Jeg har et barn på 3. Så sammenlagt har vi en på 2,3,4 og 6år.

Er det bare til å gi opp? Hvordan ville en eventuell hverdag ha vært? Mye av meg vil prøve, fordi jeg liker han så godt. Men en del av meg sier jeg bør gi meg, før jeg blir involvert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142937586-date-en-3barnsfar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du selv føler at du burde gi det en sjans så gjør du det,. du har ikke mye å tape på det.

det vil bli en hektisk hverdag om barna bor med han, men jeg ville prøvd.. man kan gi seg etter noen dater også om man merker da at det ikke er noe for en,..

Gjør som dere vil.. men av erfaring, så ikke gå til anskaffelse av stebarn.. ikke i småbarnsalder ihvertfall...

Nettopp gått fra min mann, pga altfor mye styr med biomor... i å med barna der var så små.. orket ikke mer rett å slett..

Har også hele 4 venninder til, som har menn med små barn fra før. De sliter alle sammen. 2 av dem skal gå ut av forholdet..

Så tenk 3 ganger igjennom alt.. bedre å gå før følser og alt blomstrer opp... enn å måtte ta en tung avgjørelse om noen år ;)

men lykke til, kan jo gå bra også...

Annonse

Jeg snakker av erfaring og har ett råd å komme med: LØØØØØØØØP!

Løp, og aldri se deg tilbake. Du kommer til å angre hvis du går inn i et forhold med ham, det er jeg sikker på.

Hverdagen vil bestå av stress,stort sett. Og du havner på 4plass hos ham. Barna hans og biomor går først. Også om dere får egne barn.

Det er nok som 21:10 sier, at barnas mor og barna vil komme først. Men det betyr ikke at det ikke lar seg kombinere med et liv med dere.

Jeg anbefaler deg å tenke gjennom om du ønsker å være stemor i tillegg til ditt eget barn. Dettte kan gå helt strålende, og det kan bli for mye krøll.

Du må bare føle at du er villig til å satse litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...