Gå til innhold

Kan noen se hit? Ang klær, sinne og mobbing..

Anbefalte innlegg

Dataen min går utrolig tregt, så jeg skriver tre ulike saker i samme innlegg..

Nr 1.. Noen som vet om nettbutikker for litt store damer, der det er faktura/oppkravsløsning? Har ikke nettbank, så får ikke betalt via nett..

Nr 2.. Jeg er så UTROLIG sint av meg.. Skal ikke så mye til før jeg klikker, og når jeg klikker, så kan jeg buse ut av meg ALLE stygge og usaklige ord jeg kommer på.. Sånn vil jeg ikke ha det, og ønsker å gjøre noe med dette.. Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Psykolog, kanskje?

Nr 3.. Denne er litt lang, men skal gjøre den så kort som mulig, ved å skrive i stikkordform..

* En gutt mobber lillebroren min på skolen

* Lærere, mobberens foreldre gjør ingenting, min mor prøver å gjøre noe, funker ikke.

* Jeg og min søster drar ned på skolen, snakker med mobberen, ting ordner seg. Vi er saklige, bestemte, og voksne. ( ingen banneord, skriking eller noe sånt )

* Noen mnd senere, begynner mobbingen igjen..

* Mobberen tar hoppetau rundt halsen på min bror og sine medelever, jeg snakker igjen med mobberen.

* Mobberen sier han skal gi seg, og jeg tror alt er bra.

* Mobberens far, går nå rundt i bygda, og sier at jeg har komt ned på skolen flere ganger i uka, seinest forrige uke, og skreket til hans sønn, vist finger, trakkasert osv.. ( noe jeg ikke har gjort, flere uker siden jeg snakket med mobberen, var bestemt og voksen da også ) Mobberens far sier at han har snakket med min lillebror ( løgn ), og sier at min bror har innrømmet at det er han som har startet mobbingen. ( igjen, løgn, min lillebror var livredd for å gå på skolen )..

* Mobberens far, er broren til faren til min besteveninnes barn.. Så situasjonen her er vanskelig.. Hvordan skal jeg ordne dette?

*

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...