lillo70 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 hvor får jeg tak i det ? Trenger ikke større cup enn d eller e, men kanskje 100 ellers 105, samt amme-overdeler i str ca 50.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Hos Kappahl og Lindex selger de BH forlengere. Og mulig babyshop selger bh opp til 90-95 i omkrets og med bh forlenger så får du ønsket omkrets. Vet at H&M har ammetopper men hvor store vet jeg ikke dessverre.
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Ammetopper/singleter hos H&M i str XL passer meg hvertfall og jeg er ca str 50/52. har ellers kjøpt to topper i str xxl fra http://undercovermama.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_10&products_id=19 . De fester du på ammebh-en og da har du ammetopp under en vanlig genser og kan dra opp uten å vise hele magen. Av ammebh bruker jeg bravado i str xl. Passer helt fint.
MissVaiper Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Jeg vil anbefale ammebutikke.no. Har selv en 4 Bravodo seamless amme bh fra dem og er superfornøyd. Prisen er ikke den billigste, men komforten er supergod. Varene kommer kjapt og det er mulig å bytte/returnere varer om du skulle ha behov for det.
*NordNorge* Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Kjøpte mine på Cubus, merket triumph. Går opp i 95 e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå