Mini2009_Mini2011_Mini2014 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Er i uke 28 nå, og har de siste to ukene hatt vonde stikkinger litt til høyre for navlen. Nevnte det for jordmor på kontroll forrige uke, men hun avfeide det ganske fort og sa at det var livmoren som utvidet seg. Jeg slo meg i grunn til ro med det, men er likevel ikke helt avslappet. Stikkingene kommer og går, og er spesielt ubehagelige hvis jeg har gått et stykke. Men kjenner dem også når jeg ligger eller sitter i ro. Noen som har liknende erfaringer? Jeg vurderer å ringe fastlegen i morgen, men har i grunn ikke så stor tro på at hun kan gi meg "fasiten". Dette er mitt andre barn, nummer en kom med keisersnitt for halvannet år siden.
froeken Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jeg er i uke 29 og har det likedan. Det er båndene som livmoren henger i som strekker seg. Ikke noe fare. Jeg får det vekselvis på begge sider, både når jeg går turer (spes i motbakke) og når jeg ligger og skal snu meg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå