Gå til innhold

Jeg har søkt om fødeplass på Ullevoll, har hørt det er greit å føde der.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fødte på Ullevål i 2007. Er kjempeornøyd med JM, under fødselen, men før fødselen like jeg de ikke nor særlig (de lovte bl.a at jeg skulle bli satt igang, noe som ikke ble gjort). Jeg syns barselopplevelsen var fin, men mye sikkert pga jeg fikk sove en natt på enkeltrom. Alt i alt, så er jeg fornøyd med oppholdet på Ullevål. De har jo også barselhotell om du heller ønsker å være der. Det vet jeg ikke noe om, for jeg hadde en komplisert fødsel, og fikk derfor ikke være der.

Ullevål er nok bedre enn A-Hus vil jeg tro, men om jeg kunne velge fritt, så hadde nok mitt valg falt på Rikshospitalet.

Denne gangen skal jeg føde i Drammen.

Hei..jeg fødte også min første unge på Ullevål....og jeg var kjempe fornøyd med det stedet...De på hotellet er kjempe koselige, og det sier de fleste..skal føde der denne gangen også...søkte spesielt om å få føde der, og fikk plass...vurderer ABC-avdelingen nå da...så vi får se. Har termin 11.juni.....du da?

De tilbyr det meste innen smertelindring hvis det var det du tenkte på.

24+5

Ullevål er rett og slett fantastisk!! :) Sånn er det bare! :)

Fødte der i mars-08 og skulle gjerne ha vært der igjen! :) Barselhotellet var og helt fantastisk! :) God mat og fantastiske jordmødre/ barnepleiere der! :)

Heldiggris om du får der!!! :)

Jeg er født der og har også født mine 2 sønner der og har fått fødeplass der nå i august for å føde igjen :-) Stor fornøyd,spesielt med barsel hotellet!

Har ikke født der før, men søkte og fikk plass nå. Bra å høre at folk er fornøyde, hører jo stort sett bare om underbemanning og folk som blir liggende på gangen/sendt langt av gårde i media... Har vært litt bekymret på grunn av det med bemanninga, men tror barselhotellet blir bra, etter det dere forteller! :)

Annonse

Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse på Ullevål. Men, det kan være at jeg hadde veldig uflaks.. Har fått plass på Rikshospitalet denne gangen, har hørt mye fint om det og har vært med på en fødsel der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...