Gå til innhold

Oi, er dette litt for godt til å være sant?

Anbefalte innlegg

Rett før jul var jeg på innflyttningsfest til en venninne. Der møtte jeg en venn av samboeren hennes. Vi satt å pratet om alt og ingenting hele kvelden, om løst og fast. Hadde en helt utrolig kjemi, og følte nesten at jeg kjente han da jeg gikk hjem den kvelden. Han fortalte at han hadde samboer, så jeg hadde hverken forhåpninger, eller forventet noe av han. Han sendte en melding når jeg gikk den kvelden om at jeg var en fantastisk jente, og at han ikke hadde møtt noen som var som meg osv.

Så har jeg ikke hatt noe kontakt med han siden det, snart to mnd siden.

Så plutselig la han meg til på facebook for noen dager siden. Og sendte meg en melding på innboksen om hvordan det gikk meg meg, at han hadde tenkt mye på meg. Og etter noen meldinger frem og tilbake, lurte han på om jeg ville møte han. Jeg svarte at det ville jeg, men at jeg trodde han hadde samboer?

"Hvis jeg skal være helt ærlig med deg, så sjarmerte du meg i senk den kvelden. Har aldri møtt noen så gjennomført god og herlig.

Jeg hadde kjæreste ja. Det ble veldig forvirrende og jeg ble veldig overrasket over at jeg kunne få slike følelser for noen jeg knapt nok kjente. Fikk meg til å tenke mye, både på deg, og følelsene jeg hadde for henne. Det var ikke naturlig for meg å fortsette, og late som ingenting, når tankene mine var kaos".

Er dette for godt til å være sant? Eller et påskudd for noe?

Fortsetter under...

Min kjæreste og samboer endte forholdet han va i få dager etter han møtte meg. Han følte det var noe uforklarlig med meg, at jeg var den rette.

Så det behøver ikke være for godt til å være sant, ei ikke ett påskudd.

Føl på det selv, liker du han taper du ingenting med å bli bedre kjent. Lykke til :)

Jaa, jeg har et veldig godt inntrykk av han, og jeg satt igjen med en "sukk"(i positiv mening) følelse da vi gikk den kvelden. Var flere som kommenterte det i ettertid, at det virkelig så ut som om vi fant tonen.

Har fortsatt et godt inntrykk av han, han spør masse om barnet mitt, jobben min. Men er redd det er "for godt til å være sant"?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...