Gå til innhold

Skal barna deres ha vinterferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nei, jeg skal ha han i barnehagen. er student og kan ha max 10% fravær for å bestå, noe som tilsvarer 4 dager. men jeg har vært innalgt på sykehus i 6 dager (2 av dem var helg) så har brukt opp kvoten min, så det blir ingen vinterferie :/

Nope, de hadde fri hele romjula og skal ha fri hele påsken.

Mer enn det får vi ikke til.

De har mange fridager innimellom siden faren jobber skift. Han er flink til å ha de hjemme minst en gang i uka.

Fordelen med bhg barn er at vi slipper å forholde oss til skoleferier.

Mindre folk og billigere å gjøre ting når ikke alle har ferie.

Det er gjerne færre barn i bhg også pga ferietider, det vil si at de får helt andre erfaringer i bhg. På avd til barna har 1/3 ferie, mens ingen av de voksne har det. De har kost seg maks i dag og fått løfter om en super uke som er litt utenom de vanlige ukene.

Her har jeg og ungene vinterferie. Var flink å be om ferie i år, så jeg får kanskje brukt opp ukene mine i år. Vi skal bare være hjemme, men vi skal kose oss sammen. Sove lenge og bare slappe av. Min mann jobber litt.

Jeg og min mann pleier ikke å ha høst/vinterferie, siden ungene pleier å være hos besteforeldre den uka. Mormor jobber ikke fult og farmor jobber ikke, så de pleier å dele uka mellom seg. Så iår ble begge to skuffet over at jeg skulle ha ferie selv, de ville ha besøk begge to så de har vært på besøk hos de i helga.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...