<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 ..at vi venter en frisk liten gutt. Helt utrolig at vi venter gutt!! Min far har 7 jenter og min søster har fått 2 jenter og jeg 1 jente. og endelig NÅ kommer gutten Noen som har noen fine guttenavn å dele?
tìme'em Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Å så stas! Gratulerer! Her kom det en gutt etter 5 jenter (i familien) og det var på tide:-):-) Hva slags type navn liker du da?
mamma til twins Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Gratulerer med frisk gutt i magen!! Jeg skulle jo egentlig på UL, men det hadde blitt gjort en feil, så jeg må komme tilbake på onsdag. UTROLIG kjipt!
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2011 Tusen takk Ja, det er morro å få litt av hvert kjønn:) Jeg liker Casper, Elias, Emil, Fillip, Gabriel, Lucas, Noah, Oliver og Teodor. Vi hadde egentlig bestemt oss for Lucas vist det skulle bli gutt, men det er ganske mange som har det navnet nå, så vi er litt i tvil:/
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2011 Nei, så utrolig kjedelig! Du må ha lykke til på Onsdag da
tìme'em Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Fine navn alle sammen altså! Oliver er kjempefint synes jeg. Gabriel også. Vi har ganske lik smak ser jeg. Selv har vi bestemt oss for navn hvis vi får en gutt til denne gangen (det var sist vi fikk gutt, denne gangen vet vi ikke om vil ikke vite) men blir det jente derimot. Ingen forslag. Lucas er kjempefint, men jeg ser poenget ditt med at det er litt vanlig.
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Gratulerer med en guttebass i magen ) Veldig kjekt å få litt fordeling på kjønn. Mine søsken og meg har bare gutter så langt (10 stk)! Lurer på om det noen gang kommer en jente?? Har mine tvil hehehe. Vet jo ikke hva som er i magen nå, men kanskje jeg får vite om ca 1,5 uke Spiller jo ikke noen rolle, men hadde vært morro med jente. Oliver er kjempefint navn ) Ene gutten min heter det
kreps32 Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Gratulerer med gutten. Var også på UL i dag og vi venter en frisk og nydelig jente. Har jente og gutt fra før, men begge 2 ville ha en lillesøster(kan vere at lillebror blir litt påvirka av storesøster), så jubel i heimen i dag
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Gratulerer med en frisk liten gutt!! så utrolig deilig å se at alt står bra til så langt:) Gleder meg masse (og gruer meg også) til ul om litt over en uke... Vi er også en "jentefamilie" men har en følelse av at det blir gutt, hi, hi.. Men har bare tenkt på jentenavn så langt.. Vanskelig å forestille seg noe annet. Spennende!!
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Og selvfølgelig gratulerer til Lilla frøkna i magen Kreps32!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå