vilde + 1 ? Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 hvis slimproppen kommer , vil det altid være blod?? og hvis det kommer i deler?? er førstegangs og har rett og slett ingen peiling.. takk for svar:)
Vilhaentil! Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Hos meg gikk slimproppen på onsdag og torsdag. Ingenting blod, men blankt og hvitt geleaktig slim. Var på ul idag og fikk bekreftet at slimproppen var borte:) Så nei, trenger ikke være blod når slimproppen går.
vilde + 1 ? Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 okey... det så nemlig ut som det kan ha vært noe som kom når jeg var på do i stad..og er jo bare 30+4 så håper virkelig ikke det var litt av slimproppen...takk for svar:)
de tre bukkenebruse Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 det treenger ikk eå være blod selv om slimproppen går =) og det trenger ikke å bety at fødsel er rett rundt hjørnet. da jeg ventet nr 2 gikk slimproppen i uke 33 men det laget seg en ny som gikk da fødselen nermet seg =)
vilde + 1 ? Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2011 okey.. da skal jeg prøve å slappe av litt, skal på kontroll om 2 uker så satser på at alt er bra da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå