Gå til innhold

tidlig positiv kan bety tvillinger???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. jeg har fått samme skremselen.. testet positivt 9 dager før forventet mens.. veldig sterkt.. skal på tidlig ul på fredag, er da 6 + 3, så håper vi får sett noe, og jeg må ærlig innrømme at jeg håper virkelig på at det bare er en der :P

jeg får bare vente ogse.. Ikke så mye annet å gjøre.. Det som kommer kommer... Bestiller du tidlig UL gjennom lege eller jordmor eller kan man ringe direkte til de som tar UL? Har ikke lyst innom legekontoret her enda, for da er det liksom spredt utover hele bygda.. Vil holde det litt for oss selv enda. Ble unnfanget på piller ser du, så er litt sjokk..

Annonse

Det blir hvertfall veldig spennende. Kunne jo vært "artig" å avslutte med tvillinger også, men med 3 andre kan vel det bli ganske texas... Hihihihi.. Dersom magen plutselig popper ut de neste ukene spørs det vel om man skulle ta en ekstra titt...

Huff ja jeg gruer meg til i morgen hehe. Har en på 7 mnd og tenåringsbarn fra før her. Har drømt 3 gng nå at jeg er på vei med tvillinger. Jeg testet pos. noen dager etter el, men så ble dem negative i ei uke før de ble sterkt positive igjen. Snakket med ei på småtroll som opplevde det samme som meg som nå venter tvillinger. Tror ikke kroppen min vil takle tvillinger pga sterke bekkenplager og forkortet livmorhals, så jeg satser på at det kun er en der.

Haha.. etter alt dette tvillingpratet her inne drømmer jeg hvertfall om det :P

Jeg tror det bare er en, men hver natt er jeg heeeelt sikker på at det er to :/

Sånn man ser hvor lett påvirkelig vi gravide faktisk er :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...