Gå til innhold

her i huset er ikke leggetid vanskelig ihvertfall

Anbefalte innlegg

Blir småsprø av det som vel er mot normalen når det gjelder sengetid for tiden.

Barna her er alltid i seng til 7 og alltid vært lette å legge men nå for tiden mener minsta at ho skal legge seg allerede før 17:30 så jeg må nekte henne å sove før klokka blir minst 18:00. Får ho legge seg tiligere vokner ho midt på natta eller etter noen timer å holder det gående.

Så det er å passe på som en hauk at ho ikke klarter opp i senga si.

Burde ikke klage da. :)

Fortsetter under...

Minsta her er sånn også. Ser fantorangen istedet for barnetv,

for når klokka bikker 18, så ber hun så fint om å få spise kveldsmat og legge seg hehe. Hun er 2 år. Hun er i seng før kl 19, kos og klem også peker hun på døra at jeg må gå fordi hun skal sove hehe

5 åringen er i seng til kl 20, han er også lett å legge. Tenåringene derimot ;)

hehe sånn har vi det også. Minste på 1 1/2 blir sjeleglad når vi spør om hun vil legge seg. Finner teppet og smokken sin, gir nattakos til storesøster og pappa, smiler fra øre til øre og vinker mens hun går til trappa for å gå opp til soverommet :-)

Om klokka bikker 18 og vi ikke har spurt henne om hun vil legge seg, så finner hun frem teppet og smokken sin og gir klar beskjed om at nå vil hun legge seg :-)

Storesøster er i seng kl 19, sjelden noen problemer så lenge hun får 5 min advarsel :-) Hender hun ber om å få legge seg før 19 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...