Gå til innhold

Hadde dere anmeldt en person som hadde kjørt på bilen din og stikki av??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om vedkommende hadde laget riper, men at det også var flere riper i samme støtfanger fra før av??

 

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre.

 

Ble påkjørt, og føreren stakk av. Jeg tok bilnummeret. Han lagde noen riper, men det var flere riper i støtfangeren fra før av også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg ville først ringt vedkommende og gitt ham/henne en mulighet til å gjøre opp for seg.

 

Har selv kjørt på en bil uten at jeg merket det og kjørte fra åstedet. Satte veldig stor pris på at eieren av bilen ringte meg dagen etter og ikke anmeldte meg. Jeg merket virkelig ikke at jeg rygget på ham og jeg gjorde selvsagt opp for meg.

Den muligheten ville jeg også gitt den som skulle være så uheldig å kjøre på meg. Og om vedkommende nekter eller ikke vil betale så hadde jeg anmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at jeg snakket med vedkommende. Jeg tok han med bort til bilen min for å vise ripene, men han sa det bare var skitt. Og så stakk han.

 

Så han hadde en mulighet til å gjøre opp for seg altså...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan man ringe politiet å få og så søker man opp vedkommende i telefonkatalogen. De fleste står jo i katalogen

 

17:27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er store riper så ville jeg anmeldt, men om det er småriper i en allerede ripet skjerm så ville jeg ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også egentlig. Vi søkte det opp på brønnøysundregistrene, men fikk ikke opp informasjon fordi det ikke er registrert heftelser på bilen.

 

Kanskje det går an å ringe Biltilsynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten tvil, JA! Og det har jeg også gjort! Men personen nektet for at hun hadde gjort det, og det var ingen andre som så det!

Fytti så irriterende- HELT ny bil hadde hatt den en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...