Mizoo Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Var hos gyno sist uke der vi pratet om å ta lap. Hun sa da at det var opp til 3 mnd vente tid, å tenkte d at jaja det her kommer til å gå tregt som vanlig .( Alt har liksom vært veldig tregt i løpet av de 4 årene jeg fikk påvist pcos ) Men så plutselig ramla d pinadø et brev fra sykehuset i går i postkassa med innkalling til lap. Tatt på senga ja, men sååå utrulig gla at nå skjer det noe Som jeg ser ei annen spør om, når skal man begynne med pergo etter lap, ubehag etter behandlig og hvor lenge dere var event borte fra jobb ? Når er man liksom klar igjenn til å prøve videre ? Ble liksom tatt helt på senga som sagt, å kjenner jeg sitter med så mange spørsmål
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Det kommer til å gå helt fint Man blir i utgangspunktet sykemeldt i 3 dager. Og man vil ha vondt i magen i begynnelsen. Men det er utrolig hvor fort man blir bedre Er det lenge til du fikk time?
Mizoo Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har time på mandag Så er ufattelig gla for at det er noe som skjer i d hele og d store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå