Gå til innhold

Kan jeg få ut penger fra BSU konto til å betale en husleie?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har ca 20 000 på bsu, og har aldri brukt noe derfra før.

Men denne mnd ble det en del ekstra regninger. Alle er nå betalt. Men husleien skal betales 1 mars, og jeg får ikke penger igjen før 20 mars og det blir ikke nok til å dekke både leie og regningene som kommer den mnd.

Noen som vet om jeg kan ta ut fra bsu? det går jo da til leie, men jerg vil ikke miste min bsu konto heller. vil ha 10 000 igjen ca på bsu.

noen som vet?

Fortsetter under...

Hallis ja du kan ta ut alt du vil når du vil! MEN kontoen avsluttes og hun får ikke starte ny hvis hun tar av det som er spart før årsskifte! Men av det hun har spart i år kan hun ta ut og inn som hun vil!

Annonse

forbrukslån p en husleie.. uff det føles så surt, spesielt når jeg vet jeg snart får en del penger, m å bare føde dette barnet først så får jeg barnebidrag og barnetrygd ol...

hvordan fungerer et forbruks lån da?

Når du får ut ekstra utbetaling så kan du løse inn hele lånet, da blir det ikke så mye renter.

Det settes krav til inntekt for å få lån, snakk med banken din så finner du ut om de kan hjelpe deg. Hvis ikke så kan du høre med de du skal betale husleie til om du kan få en utsettelse der. BSU pengene må du ikke finne på å røre, man kan kun åpne en slik konto en gang, uansett om man bytter bank også. Har ikke foreldrene dine mulighet til å låne deg penger til du får mer penger å rutte med.

uff, får høre med huseier, han er et pengetroll som kujn tenker penger og gir blaffen i beboerne her. Ingenting fun ker utenfor m in lgh, ikke noe tak i han!

Mine foreldre har hatt en delø store utgifter selv dette åretn, men n oe kan jeg vel låne. Så får jeg vel finne ut av det. Da skal jeg iaf ikke røre bsu..

takk for råd =)

hi

At kontoen avsluttes, er ikke det verste. Det verste er at du må tilbakebetale hele skattefordelen du har fått opp gjennom årene, som vel er på 20 pst av det årlige innskuddsbeløpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...