Gå til innhold

Skifter dere klær hver dag eller kan dere bruke de samme klærne 2 dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Undertøy, sokker og singlet/t-skjorte bruker jeg kun i én dag.

Annet tøy bruker jeg i flere dager, så lenge tøyet ikke blir skittent!

Bruker heller aldri klærne to dager på rad, men venter noen dager før jeg bruker plagget igjen.

... Forresten synes jeg dongeribukser er finest når de er litt "skitten" og utgått etter vask. Så de kan jeg bruke mange ganger før jeg vasker dem, men sjeldent to dager på rad.

- 16:58

Skifter undertøy hver dag ( bh, truse, sokker, longs og topp), jeans, kjoler, skjørt, cardigan, skjorter ol kan brukes et par dager hvis de ikke har fått flekker vel å merke. Har egne arbeidsklær, så bruker jo ikke klærne mange timene for dag uansett. Hjemme går jeg helst i kosebukse og topp bare.

Annonse

Jeg bytter truse hver dag. Bh holder et par dager, men nå bruker jeg aldri samme bh på jobb og når jeg går tur, og hjemme går jeg uten. Sokker litt lenger, for jeg bruker bare ullsokker.

Topper og bukser holder i flere dager,men bruker sjelden samme antrekk på rad.

Skifter undertøy hver dag, ellers når det er skittent. Jeg har noen klær som jeg bruker på jobb, også skifter jeg når jeg kommer hjem. For blir fortere møkkete hjemme, med 5 barn er man sjelden ren ;) Og da er det lettere å vaske lette topper og joggebukser enn hele arbeidsantrekkene.

Annonse

Tross alt er BH`n i nærkontakt med armhulene, pluss at man blir fort klam hvis man har et fysisk arbeid, så da er det like naturlig å skifte ut den hver dag som det er å skifte ut truse og topp.

Skifter som regel undertøy og sokker hver dag. Annet tøy bruker jeg til det blir skittent. Vakser ikke rent tøy. Har knagger både på badet og på soverommet til klær som kan brukes om igjen.

Jeg bruker også BHen i flere dager. Syns ikke det er ekkelt. Men de sier faktisk at en bør bytte ofte for at de skal holde lengst mulig, med tanke på elastikken. De bør få en pause, så de kan trekke seg sammen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...