Gå til innhold

Dere som er sykmeldte, har dere barna hjemme i vinterferien??


fox`y

Anbefalte innlegg

Får litt dårlig samvittighet jeg for mine må på barnehagen pga fysiotimer,lege, osv. tenkte å ta de fri i mårra muligens.

Enn dere andre?? hva gjør dere i vinterferien?

mannen min er på sjøen og mine foreldre er reist bort så er bare meg å gutta hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sykemeldt på grunn av hyperemisis, og mannen min er på jobb.

 

Orker ikke å ha barna hjemme, selv om jeg er det. Jeg ligger bare på sofaen hele dagen avbrutt av turer til *bestevennen min, porselenet*..

 

Skulle ønske jeg kunne hatt dem hjemme, men hadde jeg orket det kunne jeg nok vært på jobb også.

 

Så det kommer jo helt ann på hva du er sykemeldt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt pga bekkenløsning, som gjør at jeg sliter med å gå etter 2-3 timer på jobb (fysisk krevende). Men nå som jeg er hjemme er det ganske mye bedre så lenge jeg tar det med ro. I vinterferien skal jeg ha hjemme mini noen dager, men ikke hele. Skal da besøke mine foreldre, hvor mamma er lærer og har ferie, og kan hjelpe. Det er en god avlastning! Og ellers blir det rolige turer ut til lekeplassen, eller en tur på lekebutikken hvor han sykler litt rundt mens jeg sitter på en benk, he he. Jobber ikke fullt til vanlig, og det er stor forskjell på jobben min og å ha mini hjemme av og til, så ikke dårlig samvittighet for det. :o) Er utrolig verdifullt med litt tid med mini nå som jeg kan før vi får en til, men skjønner godt at det er for tungt for mange, og jeg føler meg skikkelig priviligert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det først er jeg på sykehuset hver dag, og for det andre hadde jenta mi blitt galen av og gå hjemme med meg en uke, er ikke serlig mye energi og overskudd til aktivitet hos meg og hun elsker barnehagen så jeg tror ikke jeg hadde gjort henne noen tjeneste :) Heller passe på at hun generelt ikke har så lange dager :)

 

Så nei, jeg skal ikke ha henne hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke noe poeng i at du skal ha dårlig samvittighet for det.jeg er også helt sykemeldt og har ikke tenkt tanken på å ha barna hjemme fra barnehagen bare fordi det er vinterferie....i vår barnehage er det faktisk veldig få unger som har vinter og høstferie.-de fleste foreldre må jo jobbe da.her blir de nok hjemme litt i påskeferien hvis vi har besøk. ellers har de det så gøy i barnehagen og kjeder seg fort hjemme sammen med meg som nesten ikke orker noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine skal på sfo og i bhg i vinterferien, selv om jeg er hjemme hver da. Trenger det overskuddet jeg kan få, og de koser seg så på sfo og i bhg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 30 uker på vei, sykemeldt pga bekkenløsning.

Gutten min var hjemme i går (skulle egentlig i bhg men jeg fikk ikke opp garasjen *hihi*), og så skal han ha fri enten torsdag eller fredag også. En av de dagene skal vi være med kusina og fetteren hans, og på fredag har pappa`n fri også.

Hadde det bare vært meg og gutten min hadde jeg nok ikke orka.. Desverre! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i familien som har vinterferie, og jeg er hjemme sykemeldt 100% pga bekkenløsning. Så selv om jeg har lyst å ha ham hjemme så greier jeg det ikke.

Blir helt ødelagt av en hel dag alene med ungen min dessverre :(

Hadde pappan hatt fri så hadde han fått vært hjemme noen dager selvfølgelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skal alle 4 barna få være hjemme i vinterferien.

Men du trenger jo ikke ha dårlig samvittighet for at dine må i barnehagen... Du kan jo eventuelt gi dem kortere dager i barnehagen om du kjenner at kroppen din tillater det... Det trenger jo heller ikke å skje hver dag, men kanskje ett par ganger i løpet av vinterferieuka :)

 

De blir nok neppe å anklage deg for noe når de blir større ;)

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok tusen takk for svar:) føler jeg har dårlig samvittighet hele tiden jeg. de har sjelden lange dager. Leverer mellom 9-9.30 å blir hentet ca 15.. Jeg har kraftig bekkenløsning jeg også så går til fysio 2 ganger pr uke + at jeg svimer av av å til pga bt.

Mannen er jo borte 1 mnd i slengen + jobber når han er hjemme så kjenner kroppen begynner å svikte litt. Men de er no hjemme i dag guttene:) skal sette oss ut i finværet strax no så de får ake:) ha en super dag videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope junior var hjemme i går men da med svigermor..de kosa seg fælt:)

 

han er i bhg i dag , men jeg sliter med bekkenløsning kommer meg såvidt opp av sofaen om dagen..også har jeg blitt skikkelig forkjølet med alt som hører til der hehe så her er det bhg på han men kortere dager da:)

 

har ikke veldig dårlig samvittighet da gutten min har ett høøøyt aktivitetsnivå som mor ikke kan matche om dagen så bhg fungrerer fint og han trives der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...