LykkeLiten2011 Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Heisann! Jeg har plutselig fått så mye vann i kroppen, særlig i armer og bein. Har ikke hatt problemer med dette tidligere i svangerskapet - er nå i uke 39. Merket i går kveld at jeg ikke klarte å bøye tærne og det er det samme i dag. Plutselig når jeg står kjennes det ut som at jeg mister kraften i beina...Tenker litt på svangerskapsforgiftning...Har prøvd å ringt lege/jordmor i dag men har ikke fått kontakt!
tina 79:) Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Det kan være noe å bekymre seg over... men siden du er i uke 39, ring føden og snakk med dem. Det er jo flere ting som skal være tegn på sv.sk.forgiftning, bla høyt blodtrykk, smerter øverst i magen og protein i urinprøvene. Derfor trenger du en sjekk.... Men igjen... ring føden. De har døgnåpent.
LykkeLiten2011 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 Takk for svar *tina 79:) venter nr to* ) Jeg dro på legevakta tidligere i kveld - blodtrykk og urin var fin så heldigvis ingen svangerskapsforgiftning. Ble også sendt videre til føden fir sikkerhetens skyld og alt står bra til med den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå